/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Foto programmer
Fra : swarn
Vist : 2865 gange
200 point
Dato : 02-09-06 17:43

Jeg ved ikke om det er her, men jeg prøver

Jeg har et Helwet Packard foto program på min maskine med.
HP-Director
HP-Imag Zone Plus
HP-Photo & Imaging
Det har virket, men det er længe siden. og nu har jeg fået en telefon med kamera og vil gerne bruge dette fotoprogram.
Men hver gang jeg prøver at åbne et af dem kommer den op og siger ,

En del af stien C\Programmer\Helwet-Packard\Digital Imaging\Bin\..\Skins\hp1\hp1¬_skindef.xml
Blev ikke fundet.

Hvad er der sket, og er der en der kan fortælle mig hvad jeg skal gør for at få det til at virke,
Det var på min maskine da jeg fik den for Ca. et år siden.
Meget gerne så jeg kan finde ud af det for jeg er en til sådan noget.

Hilsen swarn/Hans

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 02-09-06 17:48

imaging er i mine øjne ikke noget særligt - du ka med held downloade et fuldt program gratis - for eks photoFiltre - der også kan installeres dansk sprogfil til

http://www.pensionistedb.dk/photofiltre.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-06 18:25

fik du programmet med sådan at du har det på cd - så kan du jo afinstallere det og geninstallere det - det burde rette fejlen

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 02-09-06 18:48

er helt enig med miritdk og mener også at imagin ikke er noget særligt.
prøv da Photofiltre som er gratis eller køb Adobe Photoshop Elements til ca. kr. 600,-

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-09-06 18:54

se om du kan finde det her , har selv hentet det der for nogle år siden
ellers ser jeg ikke om jeg stadig har det liggende , skal køre nu , men er tilbage om et par timer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-06 19:53

hvor bredker ????

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-09-06 21:01
Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 03-09-06 00:02

På nettet kan du finde et godt program, som ligner Photoshop meget, men som er Gratis!! Det hedder GIMP 2. Det kan utrolig meget, men skal lige læres..

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 03-09-06 22:24

Tak for svaret miritdk.

Nu har jeg prøvet dette PhotoFiltre hele lørdagen og søndagen, og til sådan en som mig er det helt fint, det dækker sådan set mit behov til at lave sjove billeder og meget andet jeg har lyst til, så jeg siger tak en gang til

Hilsen swarn/Hans

Ord bruger man til tre ting:
1.Til at udtrykke tanker.
2.Til at skjule tanker.
3.Til at dække over,at der ingen tanker er.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-06 01:30

velbekomme - godt du kunne bruge det

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 04-09-06 09:27

Til miritdk

Lige et spørgsmål, kommer der nogle Opdateringer til PhotoFiltre, ved du noget om det????

Hilsen swarn/Hans

TEORI:
Teoretisk set kan mænd og kvinder lære at forstå hinanden.
Og troretisk set kan man fange ål med en lasso
(citat Susanne Palsbo)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-09-06 10:54

såvidt jeg husker er det den rigtige du har fået - den har ikke forandret sig siden jeg startede med den i sin tid - bortset fra at der kom lidt forandring i tuturials og en dansk sprogfil - men du kan købe betalingsversionen for lidt under 200 kr - der komme løbende nye ting til. Jeg synes den er rimelig god i forhold til at den er gratis og arbejder med andre og større(tungere) programmer - men hopper ofte over i photofiltre for nemheden skyld.

om studio versionen kan du læse her: http://www.photofiltre-studio.com/frames-en.htm

willy sonnichsen der står for photofiltre har en side her du kan drage nytte af:

http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html