/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Opvaskekurve
Fra : 19431225
Vist : 2432 gange
50 point
Dato : 30-08-06 12:42

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan få lagt nyt plast på en opvaskekurv. Efterhånden bliver plasten ødelagt og der kommer rust som så sætter sig på bestikket.
Skal man købe en ny så er den så dyr at man ligeså godt kan købe en ny opvaskemasine.
Men jeg tænker at der må findes andre med samme problem som måske har løst det ved at få ny plast på.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 30-08-06 12:52

sandblæs den , og giv den en gang autolak

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 30-08-06 12:56

ellers koster en ny kurv mellem 90 og 180 kr alt efter hvilken du skal bruge
http://www.hvidevaredele.dk/shop/productlist.asp?Id=1139

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 30-08-06 12:58

vi prøver igen
http://www.hvidevaredele.dk/shop/productlist.asp?id=1139
ellers kik under reservedele ti hvidevare>>opvaskemaskine>>bestikkurv

Kommentar
Fra : www.hvidevaredele.dk

Dato : 31-08-06 00:53

Hej !

Tak til dig bredker, for henvisning til vores online-shop www.hvidevaredele.dk !

Jeg blander mig kuns fordi at jeg føler mig sikker på at det "19431225" egentligt spørger på, ikke er bestikkurve - simpelthen fordi disse er i plastik ( og plastik rustner jo sjældent.. )

Jeg tror på at du, bredker, skal prøve at henvise "19431225" til vores direkte frontsite www.hvidevaredele.dk - her skal man blot skrive maskinens mærke og model nr. + kurv i shoppens søgefunktion.. - så bør der være et udvalg...

Eksempel : " BOSCH SGU 5653 kurv "

Disse kurve er i metal - og kan ved skader i lakken rustne ganske meget - med "flyverust" til følge, som angriber div. bestik og lign. som vaskes i maskinen..

Der findes flere metoder til "reparation" af kurve på markedet.. - men umiddelbart ikke nogen med den helt store holdbarhed...

Nye kurve er ganske som "19431225" selv anfører, ganske bekostlige.. - der skal derfor helst være tale om en "nyere" maskine for at rentabiliteten holdes fornuftigt...
( Ellers skal man have et meget specielt forhold til sin opvaskemaskine.. - hvilket de fleste jo nok IKKE har..

Mvh. - Ole Brink - www.hvidevaredele.dk

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 31-08-06 06:43

så er det da også helt iorden at du blander dig
der er ingen der vil betrakte dit som reklame , når det drejer sig om den slags ting , da du sikkert ved en del mere om dette end jeg gør , så er du da velkommen til at komme med råd til spørger