/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
HJÆLP til lille mig...
Fra : dorismoelsted
Vist : 677 gange
100 point
Dato : 29-08-06 15:16

Hejsa til jer der kan hjælpe mig....
Jeg kan ikke finde ud af at installerer nye skrifttyber til mit paint shop pro 9.....
Jeg har siddet og prøvet nu i flere timermen nu opgiver jeg at prøve mere og håber der er en herinde med et godt råd til mig om hvordan jeg lettets finder ud af det...uden de store armbevægelser....
Forsat god dag til alle.
Hilsen fra Doris

Kommentar
Fra : freja55

Dato : 29-08-06 15:25

Hej Doris

Du skal ikke installere fonte i Paint Shop Pro, men direkte i biblioteket c:\windows\fonts.
Derfra vil dine fonts vises i alle programmer du bruger.

Hilsen Britta

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 29-08-06 15:27

Hvis du er i tvivl så se denne guide jeg har lavet her http://tips.bsjh.dk/

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : dorismoelsted

Dato : 29-08-06 18:25

Tak for svaret bentjuul.
jubiii nu kan jeg ....tak for hjælpen