/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Dykning i Side, Tyrkiet
Fra : salba
Vist : 2764 gange
100 point
Dato : 28-08-06 08:15

Jeg skal til Side i Tyrkiet om nogle uger. Er der nogen, der kan anbefale et godt dykkercenter på det rejsemål?

Salba

Accepteret svar
Fra : Knete

Modtaget 100 point
Dato : 28-08-06 15:26

hej salba

Der findes to dykkercentre i Side,og jeg kan personligt anbefale dykkercentret Simply Diving,,, som er ejet af en englænder. Der er bådture alle ugens dage med de sædvanlige 2 dyk incl. Frokost og udstyr. Prisen for et par år siden var ca. 500 kr

Jeg kan ikke huske navnet på det andet dykkercenter,men begge ligger i Side,lige udenfor den antikke del af byen. Simply Diving ved jeg,at der afhenter deres gæster, uden beregning ved hotellet, hvis man bor i Side.

Dykningen dernede vil jeg sige er ok. Selvfølgelig ikke på højde Great Barrier Reef og Rødehavet, men alt i alt okay,,,

Kommentar
Fra : salba

Dato : 29-08-06 08:27

Hej Knete

Tak for dit svar.
Jeg kan godt forestille mig, at dykningen ikke det helt vilde, men når man nu alligevel er der, så skal det jo prøves :0)

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 31-08-06 11:48

hej Salba

ja selvfølgelig skal man da prøve at dykke,når man har muligheden. Det er slet ikke til at lade være med Jeg håber du får en god tur.

husk at lukke dit spørgsmål,hvis du mener svaret er brugbart.så det kan komme i bunken med besvarede spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : salba

Dato : 31-08-06 16:59

Tak for svaret Knete.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 31-08-06 22:52

selv tak,salba. Vi er begge to almindelige brugere,og har ikke en pind at bruge disse point til, men jeg VED, at mange af de stræbsomme superbrugere bliver lettere irriterede, hvis spørgsmålene på kandu ikke bliver lukket. Så nu har du gjort dit arbejde som spørgsmålsstillere, og har dit på det tørre

god tur til Tyrkiet.

Kommentar
Fra : sara979

Dato : 28-03-15 10:27

Hvis du rigtig skal dykke er Egypten et fantastisk sted med masser at kigge på... Der kan Tyrkiet altså ikke være med...