/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
krisser
Fra : mingg
Vist : 497 gange
200 point
Dato : 27-08-06 13:31

er der nogen der ved hvor Kristene (Krisser) Thomsen   er i dag .
jeg skal have fat i hende til 20 års jubilærum på galtrup efterskole
i 1986 bode hun
Vestervangsvej 1 B 8800 Viborg
og i starten af 90 erne flyttede hun til til sjælland
her slutter sporet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-06 13:36

Når du har en tidligere adresse på hende, kan du for ca 50-60 kr. få oplysninger om hendes nye adresse på folkeregisteret

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-06 13:42

Du kan også efterlyse hende her

http://www.klasselisten.dk/enroll.asp?new=true

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 27-08-06 14:20

Du må ringe til oplysningen på 118.. der kan de hjælpe dig meget hen af vejen, få oplyst alt om hvor hun bor, eller bedre kan du huske hendes forældres navn, evt hendes gamle adresse, så kan de nuværende som bor der nu ,oplyse dig hvor dem der boede der før er flyttet hen.. Hvis du så for fat i hendes forældre så er det jo kun herligt... jeg har selv prøvet at få fat i folk for langt tilbage i tiden og jeg fik det på den måde jeg skrev til dig.. jeg gik selv på efterskole i 1984-1985..
Held og lykke til dig, håber så megwet på det lykkes for dig..

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 27-08-06 15:26

alt det der næmme er prøvet. hendes forældre er døde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-06 15:37

Du burde hos folkeregistret kunne få oplysning om hendes adresse.

At forældrene er døde har jo intet med "Krisser" at gøre.

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 27-08-06 15:40

oh boy.. Det var trist . Prøv at tage nummer oplysningen og fortæl dem hva du savner.. Ellers gå til medierne der skal du nok få den person.. Men ellers må du droppe det og bare leve uden det, det sku være muligt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-06 15:56

Nummeroplysningen kan i dette tilfælde ikke finde "Krisser"

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 27-08-06 15:58

det er jo ikke barelige at at søge på dgs da der er 132 mulige og så kan det da være at hun har giftet sig til et andet navn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-06 16:06

Tag kontakt til folkeregistret, de kan ud fra de oplysninger, som du har, måske finde hende.
Som tidligere nævnt, så koster det mellem 50 - 6o kr.

Du skal oplyse hendes navn og seneste adresse, som du er bekendt med. I dette tilfælde Vestervang i Viborg.

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 27-08-06 16:16

jeg kan godt se det ikke er ledt for dig.. har du adressen for den efterskole som du har bekentskab til, eller hende, du ku jo ringe til efterskolen.. og spørge efter hende.. du har nummert og jeg er sikker på de vil ku hjælpe dig

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 27-08-06 16:26

Jeg ville så gerne vide hvad der sker , jeg har selv været i den situasion for nogle år siden, men jeg skabte kontakt da jeg ringede til min efterskole.. de hjalp mig.... held og Lykke til dig..

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 27-08-06 17:06

folkeregisteret er ikke prøvet men ellers alt andet , naboer på add og meget mere