/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundetøj
Fra : m-mailund
Vist : 7361 gange
20 point
Dato : 27-08-06 11:32

Hej ..

Er der nogen som har en skabelon på hundetøj?

- m-mailund

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-06 11:35

Det kommer jo an på størrelsen af hund, men hende her syr til yorkshire terryer

http://www.yorkiejoy.k-nettet.dk/main/frontpage.asp?wid=17394

Kommentar
Fra : m-mailund

Dato : 27-08-06 11:40

Det er til en chihuahua .

Hende har jeg handlet med før. Tænkte nu mere på en skabelon så man selv kunne sy den. Synes at det kunne være sjovt at prøve.

Men tak alliegve. (:

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-06 11:41

Den hunderace er Lena også begyndt at have, så måske du kan "fedte" dig til nogle skabeloner

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 27-08-06 11:42

Jeg var ikke klar over at hunde havde behov for tøj, jeg troede at de fleste hunde var født med pels på(ved godt at der findes hårløse) jeg gad nok se en schæffer med jakkesæt og slips.
nå jeg vil også lære noget nyt om hunde, så denne tråd bliver fulgt.
mvh,
Moders Vilje

Kommentar
Fra : m-mailund

Dato : 27-08-06 11:43

heh . Ja .. det kunne selvfølgelig være .. hun laver da i hvet falde nogen fede sweatshirts til dem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-08-06 14:00

PSSTTT m-mailund - du behøver ikke at stille spørgsmålet to gange - spar dine point og fortsæt her - dagen er ikke slut endnu - du kan annullere når ingen har skrevet i det andet .

Kommentar
Fra : girlii

Dato : 27-08-06 22:00

Hejsa

Faldt over denne side...

http://www.sewing.circleofcrafters.com/freepetvestpattern.html

håber det kan bruges..

Girlii

Kommentar
Fra : m-mailund

Dato : 28-08-06 15:41

Tusind tak .

Kommentar
Fra : cairn

Dato : 31-08-06 06:58

http://www.oompa.dk/

Der kan du også kikke. Jeg har gemt adressen i tilfælde af, at min hund bliver opereret. Jeg ville i så fald foretrække at få syet noget, hunden kan pakkes ind i om natten, så man forhindrer, at den slikker i såret, i stedet for de grimme skærme som man ellers giver hunde på, og som jo ikke er rare for en hund at gå rundt med og forhindrer, at den kan dykke under sofaen etc.

Kommentar
Fra : Bediako

Dato : 31-08-06 16:19

www.Trenddog.dk kan man købe hundetøj, selvom det er møg dyrt... ellers kan du bare lure det er... Har selv lige kødt en t-shirt til min hund hvor der står "Desperate Housedogs" på med glimmer.. den er ret så sej...

Kommentar
Fra : m-mailund

Dato : 31-08-06 19:11

okay .. Mange tak (:

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 30-09-06 17:26

Hos www.loppetjansen kan man købe tøj til hunde til meget rimelige priser, samt et kæmpe udvalg.

Kommentar
Fra : annipost

Dato : 21-10-06 06:31

Jeg barberede min hund på grund af pelsfiltre... og erstattede den med en yndig regnsæt..hehe... problemet er bre at han ikke kan gå i det... så efter at have båret ham det meste af gå-turen, så droppede vi frakken og lod ham løbe sig varm...