/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
snakke over adsl ??
Fra : asbjoren
Vist : 463 gange
40 point
Dato : 25-12-02 16:22

jeg skal bruge et program så jeg/vi kan snakke over adsl vi har tiscali router cisco 677, nogen der kender nogle gode prgram der virker

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-12-02 18:22

"asbjoren" <asbjoren.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:22kO9.13652$Hl6.1532274@news010.worldonline.dk...
> jeg skal bruge et program så jeg/vi kan snakke over adsl vi har tiscali
> router cisco 677, nogen der kender nogle gode prgram der virker
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
Hvad med messenger eller netmeeting ?. De ligger i windows og fungere fint.

vh.
Sørensen

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 25-12-02 18:31

kan ikke få det til at virke ??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-12-02 20:06

> > jeg skal bruge et program så jeg/vi kan snakke over adsl vi har tiscali
> > router cisco 677, nogen der kender nogle gode prgram der virker
> >
> > --
> >
> Hvad med messenger eller netmeeting ?. De ligger i windows og fungere
fint.
>

De virker ikke fint med cisco677.
Win Messenger kan du glemme, der virker voice og video ikke sammen
med cisco 677 (NAT). Netmeeting virker, men kun hvis du kalder op direkte
til ip, den virker ikke hvis man kalder op via adressebogen. Du kan
bruge yahoo messenger eller eyeball chat der virker både voice og video,
når du åbner de nødvendige porte i ciscoen.

VH D

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 25-12-02 20:39

De virker ikke fint med cisco677.
Win Messenger kan du glemme, der virker voice og video ikke sammen
med cisco 677 (NAT). Netmeeting virker, men kun hvis du kalder op direkte
til ip, den virker ikke hvis man kalder op via adressebogen. Du kan
bruge yahoo messenger eller eyeball chat der virker både voice og video,
når du åbner de nødvendige porte i ciscoen.

hvis nu jeg bruger eyeball chat, hvad for nogle porte skal jeg så åbne ??

kim

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-12-02 22:16

On Wed, 25 Dec 2002 15:19:51 GMT, "asbjoren" <asbjoren.news@kandu.dk>
wrote:

Prøv Roger Wilco.

>jeg skal bruge et program så jeg/vi kan snakke over adsl vi har tiscali
>router cisco 677, nogen der kender nogle gode prgram der virker

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-12-02 10:07

"asbjoren" <asbjoren.news@kandu.dk> skrev
> jeg skal bruge et program så jeg/vi kan snakke over adsl vi har tiscali
> router cisco 677, nogen der kender nogle gode prgram der virker

http://www.vitez.it/picophone/index.html

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 40 point
Dato : 27-12-02 10:40

"asbjoren" <asbjoren.news@kandu.dk> wrote in message
news:22kO9.13652$Hl6.1532274@news010.worldonline.dk...
> jeg skal bruge et program så jeg/vi kan snakke over adsl vi har tiscali
> router cisco 677, nogen der kender nogle gode prgram der virker

www.eyeballchat.com

*Rune

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-12-02 22:32

asbjoren wrote:
> jeg skal bruge et program så jeg/vi kan snakke over adsl vi har tiscali
> router cisco 677, nogen der kender nogle gode prgram der virker
>
Brug teamspeak - kan hentes på www.teamspeak.org.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-12-02 02:30

On Fri, 27 Dec 2002 22:31:46 +0100, Mads Bahrt
<mads_bahrt@hotmail.com> wrote:

>asbjoren wrote:
>> jeg skal bruge et program så jeg/vi kan snakke over adsl vi har tiscali
>> router cisco 677, nogen der kender nogle gode prgram der virker
>>
>Brug teamspeak - kan hentes på www.teamspeak.org.

Tjaaa.....Jeg bruger et gammelt program der hedder buddyphone.
Det virker fint. Kan ik ret meget forskelligt. Men der er altid hul
igennem når man vil ha det.

Funnyboy

www.nissan-almera.dk

Kommentar
Fra : kalot

Dato : 26-02-03 10:54

Der er jo også Microsoft Gamevoice Share på :http://www.clan35.dk/files/utility/gvs_eng.exe

Den funker godt og med god lydkvalitet

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 10-11-03 23:43

Du kan også prøve www.skype.com der er ingen opsætning og de praler med der kan køre med alt næsten

Kommentar
Fra : bade

Dato : 16-11-03 19:33

Ja skype det virker, men du skal køre XP
Kanon lyd og meget nemt at bruge, kræver at den du skal snakke med også har XP og skype.

Godkendelse af svar
Fra : asbjoren

Dato : 27-11-03 17:12

Tak for svaret Rune Manscher.