/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Skakinteresseret?
Fra : Musling26
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 22-08-06 16:28

Min gode ven savner en M/K 35-65 år at spille skak med.
Må gerne være at finde i og omkring Odense.
Spiller på et rimeligt højt niveau.
Hvor kan man få sådan en kontakt (udover skakklubber!!)

mvh.
Musling26

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-08-06 16:38

Du kan selvf. sætte annoncer i diverse lokalaviser men det koster jo som regel et gebyr. En anden og bedre mulighed er at henvende dig til de lokale plejehjem. Mange af disses beboere er friske nok til at kunne yde enhver skakspiller god modstand. Derudover får din ven mulighed for at gøre et andet menneske rigtig glad. Husk at IKKE alle plejehjemsbeboere er "Over 80 og skindød". Mange af dem er unge og MEGET åndsfriske, har blot et eller andet handicap.
Det KUNNE være en god løsning, såvel for din ven som for den/de mennesker han/hun får kontakt med. Venlig hilsen og pøj pøj med forehavendet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-06 16:39

Ved at sætte annoncer op i de lokale supermarkeder, eller ugeaviser

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 22-08-06 23:46

Man kan jo også spille på nettet hvis det er noget personen kan bruge ...

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 23-08-06 00:57

Hvis vi kan gøre det uden snyd over nettet, så er jeg med.

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 23-08-06 07:41

bare find et skakprogram på nettet hvor i så begge bruger det samme - så gør computeren det umuligt at snyde :)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-08-06 03:00

Hej Musling. Du er HELT ny her på Kandu, men du skal altså lige huske at LUKKE dit spørgsmål. Hvis du ikke ved hvordan? Oven over den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig, star der accepter. Tryk der, så kommer det helt af sig selv. M.v.h. AJ.

Kommentar
Fra : Musling26

Dato : 29-08-06 07:42

Hej arne.jacobsen
Ny eller ikke ny - Jeg synes såmænd ikke, at der er nogle af svarene, der har været til hjælp.
Mvh.
Musling26