/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Glucosamine (Hestepiller)
Fra : 5705
Vist : 11089 gange
100 point
Dato : 21-08-06 09:43

Er der nogen der kan fortælle hvor man kan købe glucosamine piller billigst ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-08-06 10:18

du kan få dem gennem din læge - de er godkendt som lægemiddel.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-08-06 10:38

I en foderstofforretning, hos os hedder forretningen - NAG-

Kommentar
Fra : 5705

Dato : 21-08-06 10:59

Er det alle der kan handle hos - NAG -Og ligger der en i Odense.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-06 11:06

Citat
Glucosamin købt i Danmark

I Danmark kan du købe glucosamin som lægemiddel i fri handel, dvs. uden recept. Det forhandles hos apoteker, supermarkeder, materialister og andre, der har Lægemiddelstyrelsens tilladelse til at sælge håndkøbsmedicin.

En måneds forbrug koster ca. 120 kr., som du selv skal betale. Du kan få tilskud fra sygesikringen, såfremt lægen skriver recept på præparatet, hvorefter recepten skal indløses på apoteket.

Tilskud gives, når man har en varig lidelse (hvad slidgigt er), eller såfremt man modtager pension.

Da det er håndkøbsmedicin så kan du jo købe det på apoteket.

http://www.jerk.dk/glucosamin.htm

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-08-06 13:20
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-08-06 15:10

et ps - er du pensionist af den ene eller anden slags får du tilskud til præparatet ved at bestille gennem din læge -dette hvis du for eks har kronisk ondt i ryggen - ledsmerter osv