/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Windows xp / Autocad 2000
Fra : kender_du
Vist : 728 gange
50 point
Dato : 24-12-02 17:39

jeg kan ikke bruge Autocad 2000, efter at jeg er gået til
Windows xp.
er der nogen der kan hjelpe mig....

kent

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 25-12-02 03:29

Hvis det er install. problemer - prøv så at -
Dobbeltklik på "denne computer" - højreklik på det drev som du har AutoCAD disken i, og vælg "åbn". Find filen "setup" og højreklik på den, vælg "egenskaber" så "kompatibilitet", sæt flueben i "kør dette program i kompatibilitetstand for:" og vælg OK. Dobbeltklik derefter på "setup", så skulle den gerne køre.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-12-02 09:59

En forsinket julegave: Kør din cad i win2k mode - højreklik på exe-filen
osv.
"kender_du" <kender_du.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:o40O9.13523$Hl6.1495109@news010.worldonline.dk...
> jeg kan ikke bruge Autocad 2000, efter at jeg er gået til
> Windows xp.
> er der nogen der kan hjelpe mig....
>
> kent
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : kender_du

Dato : 25-12-02 22:22

AUTOCAD 2000 UNDER WINDOWS XP
EFTER JEG PRØVEDE DETTE...
Hvis det er install. problemer - prøv så at -
Dobbeltklik på "denne computer" - højreklik på det drev som du har AutoCAD disken i, og vælg "åbn". Find filen "setup" og højreklik på den, vælg "egenskaber" så "kompatibilitet", sæt flueben i "kør dette program i kompatibilitetstand for:" og vælg OK. Dobbeltklik derefter på "setup", så skulle den gerne køre.
STARTER PROGRAMMET OP MEN DET GÅR DØ, KORT IND I PROGRAMMET.
? KAN JEG "kompatibilitet" FLERE FILLER AF GANGEN, EVT KOMPLET BIBLOTEK ???

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 26-12-02 01:28

"? KAN JEG "kompatibilitet" FLERE FILLER AF GANGEN, EVT KOMPLET BIBLOTEK ???"
prøv -
Dobbeltklik på "denne computer" - højreklik på det drev som du har AutoCAD disken i, prøv så om du ikke kan vælge "egenskaber" så "kompatibilitet" for hele install. disken, sæt flueben i "kør dette program i kompatibilitetstand for:" og vælg OK
Dobbeltklik derefter på "setup".
Håber det funker..

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 03-01-03 12:35

Hej Kent !

Du kan måske klare det ved at køre en opdate af din c-dilla...

Den opdate finder du inde på www.autodesk.dk og videre frem under
support til det der hedder Knowledge base. Her søger du bare på
cdilla så skulle der gerne komme en update til den frem....

Det er forresten et meget "normalt" problem man kan have med XP..

Så har du problemer med dette så find updaten og prøv igen !

/ Lars Rasmussen
www.ltklubben.dk

On Tue, 24 Dec 2002 16:37:00 GMT, "kender_du"
<kender_du.news@kandu.dk> wrote:

>jeg kan ikke bruge Autocad 2000, efter at jeg er gået til
>Windows xp.
>er der nogen der kan hjelpe mig....
>
>kent

Godkendelse af svar
Fra : kender_du

Dato : 04-01-03 14:14

Tak for svaret smooking.