/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Pigeværelse
Fra : 86999984
Vist : 7605 gange
50 point
Dato : 14-08-06 15:21

Hej.
Vores datter bliver 4 år her i september, og vi har bestemt os for at vi vil lave et rigtig sødt pige/prinsesseværelse til hende. Vi har lidt svært ved at komme på nogle gode ideér, men jeg håber at nogen kan hjælpe mig. Hun er helt vild med lyserød og pink, så vi skal nok holde os i de farver.

Er der nogen som har nogle gode adresser på hjemmesider eller noget andet.

Hej hej

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-06 15:27

Min niece har lige fået prinsesseværelse, lyserøde vægge, hvid metal seng, lyserød/hvid himmel over, sådan et myggenet, prinsessebilleder med hvide rammer om, hvide hylder, lyserøde hjertepuder, alt det hvide er det der er så populært med blomster osv. hvid skrivebord med en lyserød lampe (fra Silvan).

Tingene er købt i Silvan, Ilva og Ikea, men jeg tror du kan få det flere andre steder

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 14-08-06 15:28

Hej.
Jeg har fundet en sider, hvor du kan finde nogle idé er.

http://www.dyrup.dk/servlet/Satellite?cid=1110983556739&pagename=Internet%2FPage%2FGenericPageNL&c=Page

Hilsen Dumbo2

Accepteret svar
Fra : Dumbo2

Modtaget 60 point
Dato : 14-08-06 15:37

Hej igen.
Jeg fandt lige en mere.
Hilsen Dumbo2

http://www.boligstil.dk/187.0.html

Kommentar
Fra : 86999984

Dato : 14-08-06 15:40

Ja, den sidste er jeg ret vild med, problemet er bare at vi har skråvægge, men så må vi jo slippe fantasien løs.
Nordsted1 - det med de lyserøde vægge er også en god idé

Godkendelse af svar
Fra : 86999984

Dato : 14-08-06 15:42

Tak for svaret Dumbo2.

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 14-08-06 15:46

Hej.

Man kan godt lave det med skråvægge. Man kan male væggende lyserød og så lave eller købe en hvid himmel til sengen. Det er da begyndelsen. Ja slip fantasien løs

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 14-08-06 15:47

Det var så lidt

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-06 16:04

Min niece har også skråvægge, ikke noget problem idet. Der er også nogle der bruger de der små lyskæder på værelserne, måske det også kunne bruges??

Kommentar
Fra : 86999984

Dato : 17-08-06 09:26

Jeg har siddet og tegnet min datters værelse, og jeg tror faktisk det bliver rigtig flot, selv om der er skråvægge. Jeg maler hele værelset æggeskalsfarvet, og så har jeg fundet en smuk lyserød himmel.
Tak for de gode ideér.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-06 10:58

Selv tak, det bliver garanteret rigtig prinsesseagtigt