/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Gode råd til arbejde i udland
Fra : Workme
Vist : 585 gange
20 point
Dato : 07-08-06 22:40

Hey med jer.

Vil gerne høre om folk har nogle gode forslag til at tjene nogle gode penge på at arbejde i udlandet. Kunne godt tænke mig at komme et eller andet sted hen i udlandet, for at tjene nogle gode penge. Og er fuldstændig lige glad med hvad det så end er.

Og hvis i kommer med nogle gode forslag, vil i så ikke være flinke at skrive hvordan jeg kommer i kontakt med det arbejde osv.

Lidt om mig selv.
24 år uddannet salgs. ass. men har arbejde med jern og har savet alu op, og så mange andre ting..
og er single så betyder ingenting at skulle rejse væk..

Håber at høre en masse gode ider..
på forhånd tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-08-06 06:26
Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 08-08-06 06:27
Godkendelse af svar
Fra : Workme

Dato : 14-08-06 19:01

Tak for svaret Teil.