/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox kan ikke starte
Fra : ellyodd
Vist : 440 gange
200 point
Dato : 03-08-06 19:27

Hey. Har brugt firefox i nogle år uden problemer, men nu skulle det vist være... Kan ikke få lov til at starte firefox - får en fejlmeddelelse. Kan heller ikke få lov til at afinstallere firefox - når jeg prøver på det, kommer der en sort dos-lignende skærm frem i et splitsekund, og så går det væk. Mere sker der ikke.

Har kørt AVG og Spybot, men det har ikke hjulpet - kan stadig ikke starte firefox. HVAD er der gået galt, og hvordan kan jeg få det til at virke?

Kan ikke kopiere fejlmeddelelsens indhold, og den er jo lang, så vil ikke skrive det HELE ned - men hvis du ved hvor det vigtige står, skriver jeg det selvfølgelig gerne :)

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 03-08-06 20:49

Jeg ville starte regedt og finde:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Mozilla

Og slette det der står. Derpå ville jeg finde mappen:
c:\Programmer\Mozilla Firefox\ (eller hvad den nu hedder på din maskine)

Og slette den. Derpå genstarte og prøve at instalere igen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-08-06 00:14

Hvis du har win xp så prøv at gendanne harddisken i start programmer systemværktøjer gendannelse og vælg en markeret dag fra før problemet opstod.
Mvh Sune