/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Logo forslag Søges
Fra : weblife
Vist : 706 gange
50 point
Dato : 01-08-06 21:14

Hey

Jeg søger nogen forslag til et logo til denne side http://members.lycos.co.uk/webshop3/supersite/

er nogen der har nogen forslag?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-08-06 21:17

Som før reklamer og popup, det hører ikke hjemme på en side om kunst.
Kunsten kommer i anden række, det er mit indtryk.

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 01-08-06 21:21

Teil siden er til test og når den er helt færdig så får den sit helt egen sted at bo så jo de reklamer de kommer væk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-06 21:21

Den stenskulptur du har på forsiden vil være flot som logo evt. med enkel sort tekst henover.

Hanne

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 60 point
Dato : 01-08-06 22:04

Skær skulpturen helt fri, og brug den som logo. Køb dit eget navn, så hjemmeside, e-mail og dit kunstnernavn hedder det samme, sådan cirka. Jeg kikkede efter fødselsår og lidt tekst om dig selv og din kunst. Renskær dine billeder.

Mvh
A.C.Rosmon
www.rosmon.dk
a.c@rosmon.dk

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 02-08-06 00:28

Ellers dejlig enkel side - måske lige lovlig hvid. Jeg kan ikke se reklamer - måske er det min firewall, der skærer dem væk. Er de ude til højre, her er helt tomt ved mig. Det bliver det vel ikke i den færdige version.
Dine minibilleder er for små, synes jeg.
Fjern statistikken nederst til venstre og også dit navn og adresse. Navn og adresse kan folk jo finde under kontakt. Statistik kan egentli kun interesser dig selv. IP adressen er også rystende ligegyldig for besøgende. Sæt i stedet nogle fotos ind der.
Skal din kalenderside ikke hedde "kurser"?
Men ellers igen - dejligt med en enkel side.
Nå ja logo - den med skulpturen lyder da ok

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-08-06 07:32

Det virker useriøst at du har 6 ud af 6 spørgsmål, og alle er ubesvarede. !
Jeg er med i 3 af dem

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 02-08-06 09:37

Ja, det er for dårligt at så mange lægger spørgsmål ud, uden at acceptere et af de svar de får.
Så weblife, prøv at glemme kunsten i 2 minutter og få ordnet dine ubesvarede spørgsmål. Dersom du ikke kan det, så undlad venligst at benytte dette forum!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : weblife

Dato : 14-10-06 21:45

Tak for svaret A.C.Rosmon.