/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Bosat i England; job i Dk
Fra : maldi
Vist : 999 gange
25 point
Dato : 29-07-06 16:38

Hej
Jeg flyttede til England for 6 aar siden, men overvejer at arbejde i Dk et par uger efter besog hos familie osv. i sommerferien. Jeg er i ojeblikket i en temmelig daarlig okonomist situation, saa jeg er desperat for penge! Desvaerre har jeg ikke saa meget styr paa hvor jeg skal soge job. Saa jeg haaber i kan hjaelpe.

Jeg har en bachelor i sociologi og arbejder (sep-dec, feb-jun) som forsker assistent og underviser pa universitet. Har ogsaa erfaring i handicaphjaelp, rengoring, bornepasning osv. Jeg er ikke kraesen med arbejdet, saa det maa gerne vaere lagerarbejde om natten eller rengoring osv. Hovedsagen er en go' lon (minimum 120 kr i timen...men mere er bedre)! Har I nogle gode raad til hvor jeg skal soge for en saa kort periode? Jeg soger enten i Aarhus eller Kobenhavn.

Tak for hjaelpen.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 29-07-06 16:43

prøv at kigge på www.jobzonen.dk

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-07-06 16:55
Kommentar
Fra : prinsessenKanDe

Dato : 30-07-06 23:03

Når du er villig til natrengøring, kunne det være en idé at på www.dgs.dk at finde rengørningsfirmaer i de pågældene byer og ringe til dem, der mangler næsten altid folk om sommeren.

Held og lykke

Kommentar
Fra : maldi

Dato : 31-07-06 20:20

Tak for jeres gode raad. Er nysgerrig for at vide hvad man tjener paa natrengoring (Prinsessen Kan De)? Og hos diverse vikar bureaur (balcanard)?

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 25 point
Dato : 31-07-06 21:16

Nogle flere muligheder
http://www.jobindex.dk/vikar.shtml

Med hensyn til lønnen vil den variere fra bureau til bureau, men som regel er der indgået overenskomster på mange områder. Prøv at checke mindstelønninger hér http://www.lontjek.dk/index.php?pid=2

Godkendelse af svar
Fra : maldi

Dato : 13-08-06 13:55

Tak for svaret Balcanard.