/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Svarfega
Fra : bsorensenas
Vist : 2440 gange
300 point
Dato : 27-07-06 10:14

Hvordan får man Svarfega af gulvtæpper? Min kone har prøvet at tage plætter af med Svarfega, og nu er pletterne grønne!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-06 10:31

swarfega ER jo grønt og skal skylles grundigt af

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 27-07-06 10:49

Jeg har skyllet grundigt med en tæpperenser, men det hjælper ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-06 10:53

prøv at ringe til leverandøren 6472 2400 -ikke at jeg umiddelbart tror de ved så meget - men det kan jo være de er bekendt med det.

Swarfega er super til meget - udover hænderne som det er beregnet til - men jeg har desværre også oplevet at det har efterladt ubehageligt udefinérbar skjold pga min uvidenhed.

Øv hvor er der surt for jer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-07-06 13:32
Accepteret svar
Fra : sverola

Modtaget 300 point
Dato : 27-07-06 16:18

Prøv med en hel del vand som samtidig suges op med en støvsuger til vand .kom derefter godt med kartoffelmel på som i lader tørre helt op-støvsug derefter grundigt.
Det virker på flere andre pletter som jeg har fjernet fra tæpper.
Mvh Sverola

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-06 18:33

kartoffelmelet er et godt gammelt råd til rigtig mange pletter på gulvtæpper - men den grønne farve kan den næppe tage - hmmm - gad vide hvorfor det er grønt ??? Har set indholdet af det swarfega men har ingen forstand på det

Godkendelse af svar
Fra : bsorensenas

Dato : 01-08-06 10:30

Tak for svaret sverola.
Jeg har nu fået det værste væk.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 01-08-06 15:59

Helt fint....Godt at kunne hjælpe til
Håber du med tiden får det sidste væk også

Mvh sverola