/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Website jukebox
Fra : netsuwan
Vist : 636 gange
400 point
Dato : 24-07-06 13:54

Hej kloge hoveder.

Jeg mangler hjælp eller råd omkring en jukebox til mit website.

Jeg efterlyser freeware program eller script der kan afspille mp3 filer fra en folder på mit website, det skal helst tillade at den enkelte bruger opretter en afspilningsliste som kan spilles online. Altså det må ikke være sådan at mediaplayer eller lign starter op for at afspille dem, de skal kunne afspilles direkte på sitet.

Accepteret svar
Fra : Leif.h

Modtaget 200 point
Dato : 24-07-06 17:05

foreslår at du installere joomla fra joomla.org, og så installere extensions ala dem du kan finde her..
http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,listcats/cat_id,1808/Itemid,35/

Godkendelse af svar
Fra : netsuwan

Dato : 24-07-06 19:06

Tak for svaret Leif.h.

Kommentar
Fra : netsuwan

Dato : 28-07-06 02:57

Jeg har nu makket lidt med jomla og syntes det er for bøvlet, i stedet har jeg downloadet en prøveversion af coffecup som er skide god men der mangler valg af playlist.