/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
MP3 Afspiller United MP5511
Fra : Gambrinus
Vist : 1596 gange
188 point
Dato : 19-07-06 18:36

Mikkel kom lige med sår'n en dingsbum.
Jeg proppe den i min elektronhjernes USB-stik.
Jeg formaterede den.
Jeg lagde MP3 filer over på den.
Jeg satte et nyt 1.5 Volt element i den.
OG SÅ
Dingsbumsen skriver bare NO FILE i displayet.
Hvad gør jeg forkert ?
Gambrinus
PS : Mikkel er naboens søn. Han tror, jeg er et komputergeni og skulle gerne blive i den tro.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 198 point
Dato : 19-07-06 19:10

Ja der skulle du have læst vejledningen først sådan en tingest er klar til brug, og med en slags "styresystem" indlagt, nu må du prøve om du kan finde en magen til, og prøve at overføre systemet

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-07-06 20:35

ÆV BÆV
Jeg fandt selv ud af det. (Med hjælp fra Google).
Dyret skal formateres i FAT og ikke i FAT32.
SÅDAN !
Men pointene skal jo ikke spildes. Vel ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-07-06 22:58

TAk for point virker den som den skal, after at være formateret i FAT selv kunne jeg ikke drømme om at starte med at formatere, alle memory stick og mp3 afspillere er klar til brug

Kommentar
Fra : matgestar

Dato : 07-08-08 18:59

Jeg har også haft problemer med en united mp3 og der står bare at den er skrivebeskyttet hele tiden , nogle der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-08-08 01:08

Spørgsmålet her er over et år gammel, stil dit eget spørgsmål matgestar, så skal der sikkert nok komme nogle svar, du klikker her: http://www.kandu.dk/newquestion.aspx?grpid=30610 skriver en overskrift til spørgsmålet og nede i det store felt kan du uddybe problemet