/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Ipod video
Fra : kasper006
Vist : 734 gange
50 point
Dato : 19-07-06 16:34

Hej

jeg har hørt at man kan sætte en ipod video til fjernsynet og vise film, men hvor god er kvaliteten?

Accepteret svar
Fra : UlrikB

Modtaget 50 point
Dato : 24-07-06 12:17

Den tekniske kvalitet på det analoge videosignal fra en video iPod er helt ok. Dog er der en begrænsning af opløsningen på iPods PAL video filformat (480X368) som ligger noget under hvad der almindeligvis accepteres som PAL broadcast (720X576). Dette betyder at du nok ikke helt vil få fuld valuta for pengene hvis du investerer i den vildeste 50 tommer plasma skærm, men til en skærm i en mere "civil" størrelse er det såment godt nok.

Godkendelse af svar
Fra : kasper006

Dato : 12-09-06 00:07

Tak for svaret UlrikB.