/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Kanter i photoshop
Fra : tinagro
Vist : 1187 gange
100 point
Dato : 18-07-06 14:05

Hejsa

Jeg er ved at (forsøge) lave et baggrundsbillede til min HP: Kan godt tænke mig, at kanterne ikke er lige, men som når man river et stykke papir i stykker, eller endnu bedre; som et gammelt skattekort, med skygger og det hele.

Jeg har baggrunden som en jpg fil og som mønstre i photoshop. Ved ikke om det kan bruges til noget.

Håber at der er hjælp at hente.

Tina

Accepteret svar
Fra : dd8660

Modtaget 110 point
Dato : 18-07-06 14:22
Godkendelse af svar
Fra : tinagro

Dato : 18-07-06 15:45

Sådan!

Tak for svaret, det du´r bare

Hilsen Tina