/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Studierelevant job Aalborg
Fra : Hoegh
Vist : 3098 gange
500 point
Dato : 13-07-06 22:36

Hejsa.
Jeg flytter snart til Aalborg for at læse marketing. Jeg vil super gerne finde mig et studierelevant job, men kender ikke til byen og hvilke muligheder/virksomheder der er. Jeg har prøvet den traditionelle jobsøgning på nettet, men uden held.
Hvis nogle af jer derude vidste hvor jeg kunne prøve at lede efter job inden for marketing...
Sider på nettet der er guld værd...
Har hørt om job inden for marketing, kender nogen der kender nogen
You name it..

Håber I kan hjælpe

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 14-07-06 07:40
Kommentar
Fra : qfha

Dato : 14-07-06 07:56

Når det nu er marketig du interesserer dig for, synes jeg du skulle prøve at kontakte reklamebureauerne i byen.

http://www.branchelink.dk/hotel/branche/orgs.nsf/Num2Region/9b295ac5a306a95fc12569b4003d8a05!OpenDocument&Count=1000&Type=0a7ee41ae37bf30bc12569af0032c756

Mon ikke et af firmaerne kan bruge en frisk medarbejder på deltid.

mvh
qfha

Kommentar
Fra : ferdinan1

Dato : 14-07-06 11:48

Prøv at se på www.jobzonen.dk der er der flere kriterier du kan søge på bla. marketing og studiejob. Det kan også være at der er stillingsopslag på den skole/udannelsesinstitution du skal studere på.

Mvh. Ferdinan1

Accepteret svar
Fra : kETCHIKAN

Modtaget 250 point
Dato : 14-07-06 22:40

Hvad med at prøve her:

http://www.studiejobs.dk/

Hilsen

Ketchikan

Godkendelse af svar
Fra : Hoegh

Dato : 05-02-07 21:31

Tak for svaret kETCHIKAN.