/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
rep af B & O
Fra : rover600_valby
Vist : 387 gange
25 point
Dato : 06-07-06 09:27

hej er der nogen der ved hvor man kan få rep. sit B & O anlæg til en billig penge???

Kommentar
Fra : joand

Dato : 06-07-06 11:32

Sendte et tv til rep hos min lokale og dygtig reperatør ,men der skulle bruges en original del og
så må man have det igennem B&O værksted. så det røg ud til højre ikke mere bøvl med det.

Kommentar
Fra : blær

Dato : 06-07-06 11:45

Du beholder det da bare som pynt hvis du er til lidt blær for lydkvaliteten kan du få for færre penge ved langt billigere mærker.

Kommentar
Fra : joand

Dato : 06-07-06 12:17

ENIG

Kommentar
Fra : lham

Dato : 06-07-06 15:56

har rodet en del med gamle B&O audio anlæg hvad er det for en model og hvad er fejlsyymptomerne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-07-06 17:00

B & O er overvejende Phillips indvendigt, hvis jeg ikke husker galt. De fleste ældre TV reparatører kan snildt fikse sådan et apparat. Et godt bud kunne hedde Thorkild, OK Elektronik 75 75 62 95 77.

Bjarne Nul's kommentar (også kaldet blær, invinsible m fl.) glemmer du bare.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-07-06 18:20

3773= uvedkomende kommentarer der endda er forkerte.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-08-06 17:50

Åh ja bette BjarneIngenting.....Du har sandelig ingen skyggeprofiler, vel? Og der er ingen Phillips i et B&O vel?

BjarneD = Irriterende, irrettesættende, irrelevant, idiot, inkompent --- vælg selv eller tag dem alle!

...PS bette BjarneNul, hvorfor er det lige at henvisning til en reparatør er uvedkommende, imedens dit sure pis, via en skyggeprofil er guf de luxe?????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-08-06 21:04

All yours!