/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
danMark2
Fra : h18s
Vist : 1789 gange
20 point
Dato : 05-07-06 16:36

Min gamle mor har en danMark2 telefon, og vi kan ikke finde ud af at indlægge nye numre ind, da hun har smidt brugervejledningen ud.
Er der nogen, der kan hjælpe mig med en vejledning - eller i det mindste fortælle, hvordan vi lægger nye numre ind i hukommelsen??

Mvh h18s

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-07-06 17:04

Prøv at gå ind i en TDC-butik. Jeg har erfaret, at de er behjælpelige.
Oprindeligt var DanMark2 vist standardapparat hos KTAS?!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 05-07-06 17:19

Jeg ved ikke om du kan bruge dette

Citat
Jeg fandt hvordan man kan indkode numre på den.

Hold P nede, tast nummeret, tryk K, tryk på nummersenderknap ud for
navneskilt, slip P.

http://www.gatago.com/dk/teknik/telefoni/18868827.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-06 17:40

korrekt med telebutikkerne - på opfordring sender de gerne en kopi af brugsforvirringen til dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-06 17:42

ja for hulan ans godt fundet - her sad jeg og surfede efter link fra gnt telematic

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-06 17:52

Det er en telefon som denne, jeg forbinder med danMark2

http://www.ptt.dk/telefonmuseet/dk/page0036.html

Det er godt nok nogle år siden, jeg sidst har set den i brug.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 05-07-06 18:27

He he, folkens

Sådan éen har jeg osse....endda i brug
Men det er godt nok en sindsyg farve....

Sommerhilsen
TOM

Kommentar
Fra : h18s

Dato : 06-07-06 08:59

Mange tak til de hurtige svar på spørgsmålet - problemet burde nu være løst!

Mvh h18s

Godkendelse af svar
Fra : h18s

Dato : 10-07-06 12:02

Tak for svaret ans. som løste mit problem.