/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mangler titel på sang!
Fra : Mille_1907
Vist : 851 gange
159 point
Dato : 29-06-06 22:55

Hej alle i glade kandu.dk-brugere!

Jeg håbede at nogle af jer kunne hjælpe mig med at finde ud af hvad en bestemt sang hed..

Sangen blev spillet på Hit FM i Lørdags, og det var lige omkring Propaganda listen (eftermiddag).. Sangen var en slags techno/dance sang med klokker i.. Min lillebror mener, at den hedder noget med "Feel It", men det er langtfra sikkert.. Måske med en DJ..

Hvis nogen ved det, vil jeg meget gerne høre fra jer!

Hilsen Camilla..

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 29-06-06 23:00

Hvad var der i den?

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 30-06-06 00:45

Her er i hvert fald et par sange med klokkespil i:

Schiller - Das Glockenspiel
Heiko & Maik(o) - Glücklich

Evt. kunne Yves Larock - Zookey (stort hit for tiden) være en mulighed, selvom det er steel-drums, som lyder en anelse som klokkespil

Ellers er alternativet at du kontakter den respektive radiostation (HitFM er der jo flere af i Jylland, kan jeg se) med din forespørgsel, ofte er de flinke til at svare..

Kommentar
Fra : HoppeLarsen

Dato : 13-08-06 22:58

Du kan få det at vide ved at rettehenvendelse til radiostationen.