/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
fødselsdag tema - Narnia
Fra : camillaogoco
Vist : 1151 gange
20 point
Dato : 28-06-06 19:42

Hey, jeg skal holde en fødselsdag for min datter og hendes venner fra børnehaven.
Min datter og jeg blev enige om, at holde en film aften. dette er for de største børn i børnehaven, som alle enten er stoppet, eller skal stoppe indenfor den næste måned, hvorfra de skal videre i skole
Mit lille problem er nu, at de har valgt at se narnia, på den store dag, og jeg udover film, hjemmelavede drinks og burgere, er minus kreativ.
jeg vil så gerne høre om nogen af jer, kan komme med nogle gode forslag til f.eks. dekorationer, slik osv i filmens tegn, et narnia-tema ?

På forhånd rigtig mange gange tak

Accepteret svar
Fra : FigoFidel

Modtaget 20 point
Dato : 28-06-06 20:10

Du kan Fx holde en narnia leg , sæt halen på løven

Gemmeleg

du kan osse købe et sæt med glas og tallerkner hvor der er Narnia ting på

Håber at det hjalp lidt

Hilsen

FigoFidel

www.zado.dk

Godkendelse af svar
Fra : camillaogoco

Dato : 28-06-06 20:17

se det med et sæt med narnia på, anede jeg ikke fandtes, så hvis du eller andre evt ved hvor det forhandles, så vil jeg sætte pris på det.

Ja det andet var også en god ide´, har jo en kæmpe bamse løve

mange tak, det hjalp lidt

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 28-06-06 20:24

Okay...

Der er et firma fra U.S.A der laver de der Narnia ting

Man bestiller dem...

Min mor hun gør det os tit

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 28-06-06 20:39

Håber at det he link duer til dig

http://www.happybirthdayforkids.com/

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 28-06-06 20:40

nej der duer ikke

Kommentar
Fra : camillaogoco

Dato : 28-06-06 21:14

hehe, det er jo på tysk

men du prøvede da

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 28-06-06 21:27

Jah jeg er ked af det min mor kan ikke huske hvad hjemmesiden hedder men prøv og at printe noget og sætte det fast på glas / krus