/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Brug 5 Min
Fra : Mille35
Vist : 793 gange
100 point
Dato : 26-06-06 13:39

Hvis i Campister lige brugte 5-10 min på at lave Vurderinger på de sidste campingpladservi har været på,så kunne der måske ske lidt mere med http://www.campingland.dk/pladser/mening.asp
Jeg er selv Ny Campist,og kunne da godt tænke mig til oplysning om en plads inden jeg ankommer.
Har prøvet at ankomme til en tæt ved Aarhus " kan ikke huske hvad den hed" alt var ved at falde fra hinanden ikke vand i svømmebasin,alt var ulækkert
Vi skyndte os at vende om igen

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 26-06-06 16:15

hmmm god idé.
Jeg har da prøvet en del campingpladser, og kan huske dem fordi vi fører feriedagbog.

Kigger da lige derind.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 27-06-06 16:35

hej jeg smider lige et par links
http://www.himmerlandsfiskepark.dk/dk/default.htm
primitiv men hyggelig hvis man er til put and take

http://www.ribergaard-camping.dk/html/dk_omplads.html
her er vi selv som fastligger på anden seson lille hyggelig 2 stjerne
vi kan se over til fårup sommerland pæne sanitet forhold

http://www.saltumstrand.dk/dansk/start.htm
her har vi været fastligger en del år men så kom der en ny camping fatter
og vi rejste der vist nok kommet nye ejeretil siden hen men alt ialt fin plads

men ellers spørg herinde om nogle pladser vi efterhånden været på en del
her i jylland det er der nok mange andre der har

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 27-06-06 16:49

Jammen tak for tippet
Men jeg syndes nu du skulle ligge din vuderinger ind på campingland,så flere kunne få gavn af det

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 27-06-06 17:42

hej
det vil jeg gøre men vil lige finde nogle flere pladser vi har været på
jeg har foresten leveret en del pladser til dem der har hotspot
ved godt der er mange der rynker på næsen af det men om man læser en
bog(det er jeg ikke god til begynder hvert år bliver aldrig færdig)eller man sidder
og rediger sine ferie billeder og tjekker dmi.dk til næste dag for at finde ud af
om det er inden dørs man skalvære el.kigger hvad er der af ting inærheden
er et skidt for mig

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 27-06-06 19:44

Accepteret svar
Fra : PerSjunkebyKap

Modtaget 100 point
Dato : 09-07-06 10:45

Hej !

Jeg har besøgt Blommehavens camping syd for Århus, den er i top og jeg kan varmt anbefale den.

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 11-08-06 13:03

Tak for svaret PerSjunkebyKap.
der var vi osse i for sommeren helt perfekt plads,vi lå i 1 række ned til vandet