/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Vil du være din ejen låsesmed?
Fra : Låsesmeden
Vist : 1834 gange
20 point
Dato : 24-06-06 18:16

(BLIV DIN EGEN LÅSESMED) banke Nøgle 5 stifter`s til at Åbne Ruko låse med Åbner 80% af alle Ruko Låse. (Kan Sendes mod køber betaler fragten) NEM AT BRUGE

Pris: 500 kr.

PS. de er vist i Ekstra Bladet for nogle uger siden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-06-06 18:49

nej, og du er gået helt forkert, dette er ikke et køb/salg/bytte sted.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-06-06 19:36

Citat
I Dansk Låsesmede Forening ser man ikke med venlige øjne på de mange personer, der sælger låsepistoler og banke-nøgler på blandt andet QXL.

Jeg vil håbe at både dit indlæg/spørgsmål samt din brugerprofil bliver slettet fra kandu.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 25-06-06 06:40

Ja....det er alletiders med tyveknægte der får fingrene i sådan et sæt - de kan begå indbrud uden at ødelægge noget Desværre er der heller ingen forsikring der dækker, da der ikke er synlige tegn på indbrud...håber at andre brugere på kandu har en bedre moral end din!

Ampere

Kommentar
Fra : Låsesmeden

Dato : 25-06-06 11:21

jeg er bare en af de mange personer som viser hvor nemt det er at skaffe sig de nøgler!

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 10 point
Dato : 25-06-06 11:33

hvor er spørgsmålet????????????????????????????+

jeg vil da gerne besvare LOL

Godkendelse af svar
Fra : Låsesmeden

Dato : 25-06-06 18:26

Tak for svaret troldenesdhb.