/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Vi´ kvinder og BD-SM
Fra : ypsiQ
Vist : 2263 gange
130 point
Dato : 18-06-06 23:52

Det er ofte svært for kvinder at forholde sig til sine fantasier og ønsker i retning af såvel dominans som underkastelse;
Små fantasier som dukker op, men som mange skyndsomst holder for sig selv, en novelle man blev tændt af, en længsel efter dybere sexuel omsorg eller et billede inden i sig selv, med en mand knælende for sine fødder....
Jeg tror vi alle har dem i en eller anden form.

Jeg vil derfor gerne tage initiativ til en skøn weekend, kun for kvinder, hvor vi kan mødes i en lille gruppe og lade snakken gå omkring temaet:
"Kvinder og BD-SM, drømme og fantasier"

Mit spørgsmål er derfor:
Er du kvinde med sådanne tanker i en eller anden form, vil du så:

tie med det, eller fortælle din partner om det?
Snakker du med andre om det?

Har du ikke lyst at træde frem med svar her, er du velkommen til at maile til mig i stedet.

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-06 02:02

Hvis du virkelig mener dit ærinde seriøst, så forstår jeg ikke helt, at du søger her på kandu, i stedet for mere egnede steder

Der findes jo bunkevis af andre steder, hvor du med garanti vil have mere held til at stable noget sådant på benene.

Som en start vil jeg anbefale dig at søge i klubber og forums for frisindede og fordomsfri personer, der ønsker at udleve deres sexuelle fantasier i inspirerende omgivelser.

Du kan eventuelt starte med en chat her: http://www.skorpions.dk/ som er Web-siden for BDSM-folket..Mulighederne er uendelige. Just fucking google it

http://www.justfuckinggoogleit.com/

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 19-06-06 13:23

Må jeg forslå at du også opretter en gratis profil på www.sexdating.dk
De har et forum, hvor jege r sikker på at der er mange der er interesserede i dit udemærkede initiativ.

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 19-06-06 22:16

Jeg har blacklistet et par svar, da de ikke var svar på mit spørgsmål, men kommentarer og "gode råd" til mit forehavende, hvilket jeg absolut ikke har brug for.

Derfor understreger jeg lige selve spørgamålet:

Er du kvinde med BD-SM tanker i en eller anden form, vil du så:

tie med det, eller fortælle din partner om det?
Snakker du med andre om det?

Mvh
ypsi Q

Accepteret svar
Fra : AnniRKK

Modtaget 130 point
Dato : 11-07-06 17:23

Hejsa ypsi,

Så vidt jeg husker kender jeg dig andetsteds fra, så jeg tror nu nok du kender mit svar.

Ja jeg har da sådanne tanker, snakker med visse mennesker omkring det. Selv gemalen kender til det. Det er jo en del af mig. Så hvorfor undertrykke det?

Og dit initiativ lyder som en god idé, hvordan havde du tænkt dig det skulle foregå? Hvor hvordan osv.

VH
RKK©

Godkendelse af svar
Fra : ypsiQ

Dato : 12-07-06 11:50

Tak for svaret AnniRKK.

Jeg har haft spørgsmålet ude flere steder og ser at jeg deler ønskerne om en kvindeweekend med andre. Jeg selv fortrænger jo ikke just min sexualitet, men svarene jeg har fået (mest på mails) viser at flere ville føle sig mere tryg hvis de kunne drøfte og prøve deres tanker om Bdsm af uden mænds tilstedeværelse.
Jeg har også fået svar fra et lesbisk par, der gav udtryk for at det var en rigtig god ide, så jeg har, så sent som i forgårs, taget initiativet til en sådan weekend i Klub Sognestuen i Thy.

Har du lyst til at se oplæget, kan du se det på www.sognestuen.nu under klubarrangementer.

Mange hilsner fra
ypsi