/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Herregårdssten (eller lign.)
Fra : hjulmand81
Vist : 3059 gange
100 point
Dato : 16-06-06 08:55

Vi skal have anlagt ca. 65 kvm fliser (terasse) samt et højbed af kantblokke. En af mine venner (som er brolægger) foreslog mig enten at benytte Svebølle eller sandgården, da de havde nogle pæne og fornuftige sten efter hans mening.
Mit problem er så vidt jeg kan se at sandgården kun tipper fliser af og ikke har dem på paller - og der hvor vi bor ville dette klart være at foretrække.
Vi har en lokal producent af fliser hvor vi bor, men mine erfaringer med disse er at de ikke holder mange vintre.

Nogle som kender nogle gode producenter med kvaliteten i orden i midt/vest/nord sjælland??? Gerne nogle som også har nogle lidt spændende varianter frem for den traditionelle grå.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-06-06 09:09

Denne virksomhed kan jeg sige go' for http://www.cement-stoeberi.dk/

Der er også Nejlinge cementstøberi, men hvor mange varianter de har nu, ved jeg ikke

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 16-06-06 11:07

Vi har købt sf-sten - de blev leveret på paller, - holer rigtig godt og der er mange varianter at få.
Se: www.sf-sten.dk
Ammitz