/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Politiauktion
Fra : ajmal_safi
Vist : 13698 gange
50 point
Dato : 09-06-06 18:00

Hej allesammen!!!

Jeg vil lige spørge om hjælp til at finde nogle politiauktioner rund omkring i jylland lige for iden. (Helt Sønderjylland)

Er der måske nogen der kan hjælp mig med det???

På forhånd tak.

Ajsaf

Kommentar
Fra : nivolo1

Dato : 09-06-06 18:01

www.bruuns-auktioner.dk er i bramming

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-06-06 18:21

Århus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-06-06 18:30

Du må kontakte politikredsene for at få en dato på næste auktion

http://www.politi.dk/da/borgerservice/hittegods/hittegodsauktioner/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-06 22:27

Se efter i den lokale avis, der annonceres auktionerne.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 09-06-06 23:14

Aabenraa politi har desværre lige holdt det, men ellers så prøv at kontakte de forskellige stationer, som tidligere nævnt... Men må nu lige advare om, at de desværre ikke er så billige som de var før... Det er vidst blevet ret populært at tage hen for at kigge... Meeen, man kan jo være heldig