/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Programmør søges!
Fra : Cantos
Vist : 426 gange
60 point
Dato : 05-06-06 20:19

Hejsa!

Dygtig og hurtig programmør søges som kan håndtere PHP og Mysql let og med gode egenskaber. Du skal kunne aflæse og redigere i allerede oprettede php moduler. Kendskab til Ioncube samt phpprobid en fordel. Jobbet er til tider tidskrævende og der vil blive stillet krav til dit arbejde. Jobbet er ulønnet, men du får lov at præge danmarks bedste og eneste 100% gratis auktionsside..

Mvh. Cantos

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-06 20:52
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-06-06 21:00

Nåeh... ulønnet

Jeg søger hermed en stuepige/'au pair' til Danmarks mest spændende vrøvlehoved

Her er til tider travlt, mest med at få vasket op, vasket tøj, lettere madlavning, alm. oprydning og intim massage. Arbejdstiden er fra kl. 6.00 til 6.00. Kendskab til betjening af støvsuger er absolut en fordel, men intet krav. Oplæring kan finde sted!

</MOLOKYLE>