/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Total Gym - er det noget værd?
Fra : MathiasFriis
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 03-06-06 10:50

Hej allesammen,

Jeg har kigget lidt på Total Gym, som er kendt fra TV-shop. Jeg tænkte dog, at det nok var en billigere udgave af et rigtigt produkt, og efter at have undersøgt tingene en smule, viser det sig - at jeg har ret.
Umiddelbart synes jeg dog ikke denne maskine (Total Gym), virker som et eller andet mirakel-værktøj, som vi f.eks. kender fra Gymform. Den her maskine synes egentlig at være udemærket, og på mange måder ideel til multi-træning. Hvad er jeres mening om dette?

Jeg har kigget lidt på de forskellige muligheder, og da mit budget ikke holder til 9000 - er jeg faldet over modellen XLI 212, der vidst nok ikke er en discount-udgave, som det er tilfældet med TV-shops. Den koster normalt 2850, men er på tilbud til kun ca. 900 kr. nu. Se mere her:
http://www.edirectory.co.uk/pf/pages/moreinfoa.asp?pe=BECBIHAQ_+ultrafit+total+home+excercise+gym&cid=880

Jeg kan dog ikke finde produktet lige pt. på deres officielle hjemmeside:
http://www.totalgym.com/products/

Er der nogle der kender noget til dette produkt, og kan fortælle mig lidt om kvaliteten? Er det overhovedet noget værd? - Og er den model, som jeg overvejer, bedre end den, de sælger i TV-Shop?

På forhånd tak og med venlig hilsen
Mathias

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-06-06 11:07

Det er med den slags, som så meget andet. Det er sjovt de første 14 dage, er du heldig så en måned.

En løbetur, og en tur med sjippetov. Samme motion, frisk luft, og en pris på 149,- for tovet. Det kommer du meget længere med