/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
hvilke lydkort passer ??
Fra : Rasmus014
Vist : 409 gange
40 point
Dato : 31-05-06 19:13

jeg vil godt have http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=710336

men ved ikke om mit lydkort passer +?

jeg har et Realtek ac97 Audio

hvis nogen kan hjælpe ville jeg være glad ??

Kommentar
Fra : Daniel17

Dato : 09-06-06 11:02

X-530, 5.1 System, 70 Watt
Med dette system skulle der medføjle en omformer det endeste du ska gører er at gå ned i din Fona, og spørge efter et "jackstik der går ud og bliver til fonostik"

PS jeg satte det samme system op for en af mine venner, for ikke så lang tid sinden...

Kommentar
Fra : Daniel17

Dato : 09-06-06 11:03

min ven har onbord

så burde kunne bruge det

Kommentar
Fra : xuser

Dato : 20-09-06 10:50

"Realtek ac97 Audio"

Det er lydchippen - den er irrelevant i denne sammenhæng. Du skal have de rigtige stik på bagsiden af din PC. Står der noget i manualen om 5.1-lyd eller lign.?

Står der noget i Windows (jeg formoder at du anvender Windows)?

Har du mulighed for at tage et billede af PC'ens bagside og lægge billedet ud på nettet et sted?
- Jeg kan godt give web-plads til det...