/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
køb af hest
Fra : 1133
Vist : 1293 gange
200 point
Dato : 29-05-06 21:48

nan vil gerne købe en ridevant hest
har i nogle gode links

Accepteret svar
Fra : 1anne

Modtaget 200 point
Dato : 29-05-06 23:38

Du kan prøve: http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/

eller stutteriernes hjemmesider - hvis du ved hvilken race du vil have.

ellers kan du købe f.eks. magasinet ridehesten, hvori der til overflod er annoncer med heste der sælges, samt annoncer for diverse hestehandlere.

Det kan desuden være en god ide, at fortælle din ridelærer, at du påtænker at købe en hest, vedkommende kender dit niveau og temperament samt har mange kontakter til hestehandlere - og ejere, vil derfor kunne hjælpe dig med at finde en hest der passer godt til dig.

Håber det hjælper dig lidt og held og lykke med projektet.

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 30-05-06 16:09

Tak for svaret 1anne.
god link vi prøver at købe bladet

Kommentar
Fra : ZIrka

Dato : 18-04-07 10:53

hejsa
Du kan også prøve her
http://heste.dyregalleri.dk/html/mar_forside.asp

eller køb den blå¨avis der er også mange til salg.

hilsen Linda

Kommentar
Fra : Tøzen

Dato : 18-10-07 21:53

Hey !!

En ridevant hest
En pony eller heste... jamen det er hvilken race du kunne tænke dig..
Om den skal være blød i munden eller hård i munden ..

Det jeg mener er når du rider på en hest/pony
det er hård i munden så er den rimlig stærk og gerne vil bestemme lidt! hehe kender jeg til ..
En blød mundet er du ikke skal have for hård ved den
så kan den blive ireterret eller den ikke kan lide det ...
Men prøv hesten/ponyen så den kan mærke hvem du er og føle dig igemmen
Men lyt til din hest..

Gode link !
1: tag og kig forskellig steder fx. den blå avis - gul og gratis eller andet
2: Skriv ned dem du har fundet.
3: Prøv og ring rundt til de heste du har fundet ..
4: Aftale tid og hvornår det skal være
5: og hvis du har prøvet hesten så sig du må tænke over det og ringer tilbage til dem .
Men først se på de andre heste så kan du så afgøre hva for hest / pony det skal være

Det var mit råd ! link ..