/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kontaktproblemer
Fra : Hallesen
Vist : 391 gange
50 point
Dato : 29-05-06 04:27

Som ny bruger har jeg besvaret-tror jeg- nogle spørgsmål.
Når jeg gå ind i historik står der 0 allevegne.
Hvorfor?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-05-06 06:58

Det må have været, mens der var problemer på Kandu. Hvis du kigger under din profil, historik og involverede, er der ingen besvarelser registreret. Så du må igang igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-05-06 08:44

under historik - besvarede står de tråde hvor dit svar er accepteret - har du blot være med og skrevet indlæg uden at dit spørgsmål er accepteret vil det stå under involverede

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-06 09:22

Hallesen

Du er blevet bruger den 27.05.06

Den dag var kandu i udu, så intet af det du eller andre har svaret på er blevet registreret.

Så var der åbenbart fire ting man kunne mens kandu var i udu.

Oprette sig som bruger.

Skrive tip(s)

Forhøje point

Skrive private indlæg.

Det er først i nat at kundu igen kom til at fungere, så det også var muligt at stille/svare på spørgsmål.