/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
stort tøj til mænd
Fra : johnni
Vist : 2303 gange
200 point
Dato : 12-12-02 14:26

hej kan ikke finde det rigtige sted til mit spørgsmål men prøver her.Er der nogen der kender et sted i københavn hvor de sælger tøj i meget store størrelser til mænd evt.posrordre.det skal være fritidstøj ala helly hansen.venlig hilsen johnni.

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 210 point
Dato : 12-12-02 15:06

Hej med dig

nu ved jeg ikke hvor store størrelser du søger, men der er tilsyneladende ikke mange steder på Nettet man kan finde herretøj i store størresler - du skriver noget om fritidstøj - prøv at se disse her sider : http://www.storerobert.dk/Store_Robert_side_1.htm ( det er godt nok sommertøjet de har på siden, men kontakt dem, måske de har andet i biksen )

en mere : http://www.artkaderne.dk/showlistrecord.asp?id=101&sortfield101=&direction101=asc&doshow101=0&searchword101=&groupfield101=0&recordid101=12

den her ser god ud : http://www.allsize.net/

Håber du finder noget du kan bruge

Fnollerpige

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-12-02 15:46

Hej Johnny.

Som Fnollerpigen siger, så er Store Robert på Valby Langgade altid frisk på en go' handel. Han har op til - jeg mener det er 8XL. Jeg har handlet der i 12 år. XXXLOL

Spørg efter Torben, Hils fra Kim Taxi

Ram2

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-02 14:51

Jeg kan ikke huske om de har fritidstøj, men der ligger en butik med store
størrelser på valby langgade, tror den hedder Robert. Det er i Carlsberg
enden.

:Pia

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-02 14:49

Pia J wrote:
>
> Jeg kan ikke huske om de har fritidstøj, men der ligger en butik med store
> størrelser på valby langgade, tror den hedder Robert. Det er i Carlsberg
> enden.

Du tænker på Store Robert.

http://www.storerobert.dk/

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-02 16:07

"johnni" <johnni.news@kandu.dk> skrev:

>hej kan ikke finde det rigtige sted til mit spørgsmål men prøver her.Er
>der nogen der kender et sted i københavn hvor de sælger tøj i meget
>store størrelser til mænd evt.posrordre.det skal være fritidstøj ala
>helly hansen.venlig hilsen johnni.

Nu ved jeg ikke lige om det er fritidstøj de har med prøv:

www.allsize.dk

De har forskellige forhandlere rundt omkring, og du kan også købe pr.
postordre.

--
Venlig hilsen Bitten.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 13-12-02 15:52

Jeg vil gi ram2 fuldstændigt ret. Tøj i store størrelser købes hos eksperten, og det ER Store Robert, de har mange års erfaring, og er dermed de bedste.

Håber du finder noget godt!!!

med venlig hilsen
bantam

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 13-12-02 23:57

Tak for svaret Fnollerpige.og tak til alle for hjælpen.johnni.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-01-03 18:43

On Thu, 12 Dec 2002 13:23:57 GMT, "johnni" <johnni.news@kandu.dk>
wrote:

>hej kan ikke finde det rigtige sted til mit spørgsmål men prøver her.Er
>der nogen der kender et sted i københavn hvor de sælger tøj i meget
>store størrelser til mænd evt.posrordre.det skal være fritidstøj ala
>helly hansen.venlig hilsen johnni.

Prøv Tøjeksperten på Amagerbrogade.

M.v.h. Karina