/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Hvad svarer størrelse 3 til ?
Fra : egsmark
Vist : 16299 gange
100 point
Dato : 25-05-06 18:19

Jeg skal af med en ubrugt Lacoste polo shirt, hvor størrelsen er angivet til 3. En mulig aftager som ikke lige kan komme forbi og passe den, ønsker at få oplyst hvad 3 svarer til i forh. t. de danske mål S, M, L (small, medium, large). Er der nogen der kan hjælpe med et svar ?

Hilsen Ole

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-05-06 18:27

Kan du ikke måle t-shirten og se om nogle af disse mål passer sådan ca??

Størrelse: S M L XL

Overvidde: 111 (121) 129 (138) cm

taget fra en strikkeopskrift

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-06 18:44
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-05-06 18:50

eller den her ??
http://www.shopfinder.dk/Detailed/ASOS_111.html

irriterende faktisk

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 29-05-06 00:26

Str 3 svarer til en XS (extrasmall ) i herrestørrelse. (eller også herrestørrelse 40-42) Og altså en temmelig lille bluse.

Den skala med str. 3-4-5-6 o.s.v. bruges ofte til T-shirts og arbejdstøj.

mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-05-06 07:00

Nu kan jeg endelig få mit svar sendt !!

Størrelse 3=XS......

http://en.wikipedia.org/wiki/Lacoste_(company)
Citat
The size is always a number (European sizes 34, 36, 38 etc./US sold shirts are numerically sized as 3,4,5 etc.) not a letter (S, M, L) and is on the same tag with the logo and brand name.

http://www.ecplaza.net/eccatalog/list.asp?cmd=search&keywords=peru
Citat
lacoste. Design in France & Made in Peru

Size for man : 3=XS,4=S,5=M,6=L,7=XL,8=XXL,9=XXXL,10=XXXXL

Size for women : 34=S,36=M,38=L,40=XL,42=XXL,44=XXXL

http://cgi.ebay.com/Choose-5-Mens-Lacoste-Polo-Shirt-NWT-Any-Size-Color_W0QQitemZ8416217270QQcategoryZ57990QQcmdZViewItem

Citat
European Sizes USA Sizes Chest Width Shoulder to Shoulder Length
34 XS 15 inches 17.5 inches 21 inches

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : egsmark

Dato : 29-05-06 11:39

Tak for svaret dova. Dit svar var dejligt kort og overbevisende så du får de 100 points. Også tak til jakjoe som har gjort meget ud af at hjælpe og egentlig også fortjente points. Du svarede dog først og jeg ved ikke hvordan og om man kan fordele points til to forskellige.

Hilsen Ole