/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVD på Ps2
Fra : Donholme
Vist : 475 gange
200 point
Dato : 25-05-06 12:38

Hej...

Jeg har et problem med afspilning af nogle af mine brændte dvd´r på min ps2....
Kan jeg gøre noget for at løse dette?? Er det et spørgsmål om hvordan dvd´n er brændt???

Please help!!!

MVH
K.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 25-05-06 14:12

du kan få sat en chip i din ps2, så kan den tage alt det brændte. Men det er fordi en ps2 ikke er ret glad for brændte ting....

Kommentar
Fra : claus7673

Dato : 25-05-06 14:48

Ja det er kvaliteten af din brænding der driller, jeg har selv oplevet det samme, du må ikke købe for billige dvd skiver for brænding samt skal du lige chekke om din brænder kan brænde dvd-r eller dvd +r før købt.
Jeg har ligeledes oplevet at når mine brændte dvd'er har en alder over ca. 1-2 år bliver de dårligere pg dårligere og min dvd afspiller nægter at spille dem.
Jeg har med held brugt software fra Pinnnacle til at brænde med.
Det med chipsen bruges hvis man vil bruge kopi spil.
Hilsen
Claus

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 25-05-06 15:07

vi fandt ud af at vores dvd film blev i dårlig kvallitet når vi brændte på dvd-r skiver, så vi skiftede til dvd+r og nu virker de fint :)