/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Farvepatroner
Fra : Video
Vist : 898 gange
200 point
Dato : 24-05-06 20:22

Er der nogen som kan hjælpe mig med at nulstille mine farvepatroner til min Canon printer PIXMA ip4200 da jeg har fået dem genfyldt, men printeren viser at de er tomme og kan derfor ikke printe ud.
MVH Video.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-05-06 22:12

Yeps, du skal ind på www.fyldselv.dk og søge din printermærke.
Her kan du læse hvordan man nulstiller, samt mange andre gode oplysninger.

Kommentar
Fra : højlau

Dato : 31-05-06 11:51

Halløj alle.
Det er ikke muligt at nulstille den pågældende patrons chips
Dette er også grunden til at der ikke findes kompatible med chip til denne printer.
Fordi der på verdensplan kun er 1 producent af disse chips og de har en exclusiv aftale med Canon i nu...
Efter hvad jeg har fra pålidelig kilde løber den exclusivitet kun til August måned så skulle festen starte med de kompatible.
Dette forklarer måske også at jeg har ladet mig fortælle at man på www.recycle-it.dk kan få penge for den tomme udgave...
(Den var ikke på deres liste men jeg smed dem en mail og den var god nok)
mvh
Højlau

Kommentar
Fra : bog

Dato : 01-07-06 17:13

højlau De kompatible er kommen til ip4200
de har så vidt jeg husker været på gaden siden maj

Du skla bare flytte chippen fra den originale til kompatible patron