/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvordan får i dog noget?
Fra : jeb3
Vist : 1886 gange
100 point
Dato : 23-05-06 22:21

Hejsa..

Enlig mor med hjemmeboende børn.

Vil ikke have en fremmede mænd hjem, som mine børn skal konfronteres med.

Men hvordan pokker får man så noget frækt?

Der må da side massevis af andre med samme problem, og nogle med en løsning.

Jeg gider ikke lige rende på natklubber med desperado skrevet i panden.
Kender ikke lige nogle egnede emner.

Hvad gør man så?

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 23-05-06 22:57

Hej jeb3

Ja, der er massevis af andre med samme problem.. Også mænd!

Jeg tror ikke der er andet at gøre end at være åben overfor mænd, og prøve at komme i kontakt med en med det samme problem..

Det var ret ringe svar men jeg håber at du kan bruge det til noget...
Mvh. Squarna

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-05-06 23:02

Har du ikke nogle alene-weekender?
Hvor børnene er hos deres far.
Ellers vil jeg anbefale dig, enten at få en barnepige (så kan du tage ud til ham)
Eller, få ungerne passet et andet sted, gerne natten over.
Det er nogen af de eneste løsninger jeg synes der realistiske og måske mulige....ellers må du igang med at gøre det muligt

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 23-05-06 23:09

hejsa enlig mor !!!

jeg har selv været hvor du er nu jeg gik på nettet og chat på tv her jærte jeg mange søde mænd at kende men der er jo et spring fra bare at kende til sex så jeg når jeg mente jeg kendte en fyr ok så mødtes vi på en cafe og der kunne jeg så væk fra mit hjem bedømme den her fyr (mødte aldrig nogen hvor det sagde KKaabbbawww ham vil jeg godt vise min seng ) men på chatten på tv mødte jeg en sød fyr vi sås første gang hos hans søster som jeg kendte bedre end ham men vi har nu idag været sammen i 4 år og har det godt sammen

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 23-05-06 23:29

går på www.scor.dk og der finder du alt det sex du orker ...

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 24-05-06 07:08

Hej

Du skal have en værktøjskasse til at tage det største af problemet.
Og så kan du, som jeg bare vente på, at du bliver fundet af din udkårne.

Sex med en anden er ikke det vigtigste i livet. Kan da godt forstå, at du har lysten, det ville da være mærkeligt andet. Men når du, som de fleste andre ikke så gerne vil have fremmede mænd i dit hus, må du jo gøre det næstbedste. Hvilket vil sige en god værktøjskasse.
En god ting til dette formål kan være en af de der atache tasker, som der er kode på.
Børnene skulle jo nødigt finde det en dag, hvor de er lidt nysgerrige. For det er børn jo.

Håber du kan bruge det til noget...

Mvh Elin

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-06 09:24

Hej jeb3. Jeg kan godt se dit problem. Det er jo vigtigt for en kvinde, en gang imellem at føle andre kærtegn end dem hun får fra sine børn. At mærke en kærlig mands hånd på sin krop og høre hans mandlige stemme i øret, er vigtigt. Du spørger så; hvordan? Nu er jeg jo mand, så jeg er måske ikke den bedste til at rådgive dig, men jeg har selv følv savnet, så jeg tror alligevel godt at jeg kan rådgive dig.
Du skal finde tilbage til dine interesser. Spejder, dans, sport eller hvad det nu var der var din interesse. Så finder du én du kan føle noget med. Du skal IKKE gå på bar/restaurant, der møder du kun dumme svin/tøser.
Det kan så godt være at du bliver nødt til at strukturere dine friaftener lidt, og evt. købe en barnepige en gang i mellem. Men det bør du også gøre selvom du ikke er på kærligheds-jagt.

Gå efter det, du har fortjent det. KH. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-06 09:39

Elin -> Jeg synes da det er fint at du har lært at leve med din "værktøjskasse".
Jeg synes bare ikke at det er det bedste råd vi kan give Jeb3 (der jo er en kvinde).
Såvel du som hende har brug for en mands kærtegn og kærlighed, og det får I altså KUN ved
at møde mænd. Som sagt skal I møde dem de steder hvor I selv føler jer hjemme, og ikke på barer o.s.v.

Elin -> Gem din værktøjskasse, og gå ud og mød en dejlig mand.
Der er 1000 af dem i det danske land.

Kærlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-05-06 10:19

Kode
Vil ikke have en fremmede mænd hjem, som mine børn skal konfronteres med
.
Undskyld, jeg forstår ikke helt, at det skulle være et problem.
Med mindre det er en ny fyr hver gang.
Børnene har da godt af at møde en mand eller er der noget jeg har misforstået.
Jeg har selv oplevet et forhold med en enlig mor, som strandede, fordi hendes knægt ikke ville accepterer, at hans mor ikke kun var til for ham.
Det var helt i orden, hvis mine besøg foregik i dagtimerne og om aftenen,
men hvis mine sko stod i entreen om morgenen, tændte han fuldstændigt af.
Knægten og jeg kom ellers godt ud af det med hinanden.
Helt ærligt vil jeg mene, at knægten skulle ha’ været sat på plads og at moderen skulle ha’ fortalt ham lidt om åkanderne og guldsmedene.
Jeg ville også gerne ha’ påtaget det hverv, men det fik jeg ikke lov til.
I andre forhold jeg har haft, har det da ikke været et problem, tværtimod.
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-05-06 10:37

Jeg vil give dig helt ret Gamrinus.
Men, hvis det kun er one night stand , jeb3 vil have, kan jeg godt se at det ikke er for smart!

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-05-06 10:45

hmmm, mine unger er så store, så de ved godt, at jeg ikke kun er til ofr dem.

Men problemet er, at børn jo hurtigt knytter sig til den manderolle, de jo egentlig har brug for, og
jeg synes ikke det er rimeligt, at de så skal "miste" en de er glad for. Derfor vil jeg være sikker på, at det er noget rimeligt varigt, før de skal "præsenteres" for hinanden.

Jeg har skam boet et par år med en anden end deres far, og han havde også et barn, vi havde på weekend hver anden uge. Det gik da helt fint.

Menlige nu, er jeg egentlig ikke interesseret i at have en boende af andre årsager, men gider heller ikke en ny hver gang.
Og den der med værktøjskassen... jo den dur da i en "nødsituation, men som nævnt, så er det rart med lidt varm kropskontakt også.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-05-06 10:45

hmmm, mine unger er så store, så de ved godt, at jeg ikke kun er til ofr dem.

Men problemet er, at børn jo hurtigt knytter sig til den manderolle, de jo egentlig har brug for, og
jeg synes ikke det er rimeligt, at de så skal "miste" en de er glad for. Derfor vil jeg være sikker på, at det er noget rimeligt varigt, før de skal "præsenteres" for hinanden.

Jeg har skam boet et par år med en anden end deres far, og han havde også et barn, vi havde på weekend hver anden uge. Det gik da helt fint.

Menlige nu, er jeg egentlig ikke interesseret i at have en boende af andre årsager, men gider heller ikke en ny hver gang.
Og den der med værktøjskassen... jo den dur da i en "nødsituation, men som nævnt, så er det rart med lidt varm kropskontakt også.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-05-06 11:06

Jeg snakker heller ikke om at bo sammen, men der er da ikke noget
i vejen med en husven/kæreste.
Der behøver da heller ikke komme en barbermaskine på badeværelset lige med det samme.
(Med mindre du selv bruger en sådan).
Mit sidste forhold varede i fem år og ungerne viste da godt,
at der ikke var tale om at vi skulle flytte sammen.
Selv om det sådan set var dem, der pressede på for at det skulle ske.
Gambrinus

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-05-06 11:20

Gambrinus, det er jo netop det.

Jeg synes det er synd for ungerne i sådan en situation.
De knytter sig jo til den evt. mand, og de kan jo altså ikke forstå, at man ikke lige flytter sammen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-06 12:01

jeb3 ->

Læs lige mit indlæg igen. Er der noget du ikke forstår?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-05-06 12:14

Gambrinus -> Der findes INGEN Guldsmede der lever sammen med eller er afhængige af Åkander.

Jeg forstår godt hvad du mener, men hvis du vil bruge den slags biologiske sammenligninger, skal du vælge nogle der er korrekte.

Enhver Guldsmede-larve, vil bruge en hvilken som stængel for at nå op til overfladen for at kunne klækkes når den tid kommer. Hvis man sætter 10 sugerør fra brugte drinks ned i vandet, vil larverne bruge dem. Det som det drejer sig om for Guldsmede-larver er at komme ud af vandet, op i luften og "blive til noget". Vejen derop er Skide ligegyldig. Så er det underordnet hvilken art Guldsmed man ér.

Hilsen AJ

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 24-05-06 12:15

Man tager jo ikke en mand med hjem første gang man skal møde ham og lader ham møde ungerne, det er da forvirrende for dem, hvis det så gangen efter er en ny, fordi man ikke kunne med den første af dem.

Nej man præsenterer dem for hinanden når man ved det er rimelig seriøst.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-05-06 12:21

Jeg er i øvrigt aktiv.

Tager på samtlige urser jeg kan komme til.

Er dommer i atletik og møder derfor ret mange, men men men alle de gode mænd lader til at være optaget.

Tak bubblebee. Jeg mener jo man har et ansvar for sine børn. Vi voksne valgte at få dem og vi valgte at gå fra hinanden. Det skal børnene ikke blive snotforvirrede over. Det ved jeg de er fra Faderens side med diverse nye damer, der er der når de kommer.
De er der højst en weekend om måneden (det er HAM der ikke vil have dem mere, for som han siger, jeg skal jo også have et privatlive!!!!).
Derfor har han ofte kendt damen i et par måneder, men når så ungerne ser hende 1 til 2 gange og så er det slut, ja så bliver de forvirrede. Der er nogle af hans damer de har været meget glade for, men som de selv siger nu, de er der jo ikke næste gang.
Sådan skal de ikke have det hos mig.

Og derfor har jeg ikke ret mange friaftner. Max 2 om måneden - oftest kun hver anden måned, for så skal far lige et eller andet. Det er sgu ikke ret meget tid til at komme ud og møde nye mennesker på.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 24-05-06 12:25

hold da op....flink far.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 24-05-06 12:40

Gnæk, gnæk....
Jeg har da fundet ud af, at genvejen til kvinders hjerte netop går gennem hendes afkom.
Når man først har vundet ungernes tillid,
er det meget nemmere at komme i lag med moderen.
Jaaaaa....... Arne.
Nu har jeg godt nok lært mest om biologi ved praktiske forsøg med dyrene (og omvendt).
Jeg har set flere guldsmede, som var meget forelskede i åkander.
Men om de var sexuelt afvigende eller
det kun drejede sig om platoniske forhold, skal jeg ikke kunne sige.
Guldsmedelarven vidste vi ikke var for en starut til at begynde med.
Vi kalde den "Grovæderen", vi kunne blive ved og ved med at fange mad til den.
Gambrinus

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 24-05-06 12:41

Nemlig bubble.

Så det der med at have et privatliv er lidt svært at opnå, når jeg næsten altid har mine dejlige unger.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 24-05-06 13:23

Hvor gamle er dine børn jeb3?

I dit spørgsmål spørger du egentlig kun til sex - ikke til hverken kærlighed eller parforhold. Jeg synes, man skal forholde sig forskelligt til disse to ting, så kunne du beskrive, hvad det er, du ønsker. Er det uforpligtende sex en gang i mellem, eller er det et parforhold - eller noget, der kunne blive til et parforhold, du ønsker?

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-06 13:57

jeb3

Læs nu arnes indlæg igen.... Det beordrer han dig jo til LOOL

Og han ved alt om kærlighedslivet, for han har dyrket den dybe og ærlige kærlighed med sin mandige røst og bollet mere end 500 .... skriver han på Kandu. Han skriver bare ikke noget om at det var kvinder

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-05-06 14:46

Ja og klumme kommer ikke med nogen gode råd, for han aner ikke en dyt om det!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-05-06 18:58

Jeg synes Vaxen har ret, det gør en meget stor forskel, hvor gamle dine børn er - og så tror jeg for resten at det er lige meget om det er sex eller kærlighed du leder efter.

Min den yngste accepterede fint som 17-årig at Mor, der var blevet single, ikke var hjemme i weekenden, til gengæld har jeg ikke præsenteret ham for nogen løse forhold - jeg har ret til mit privatliv, lige som han også har lov til at have sit, i alle tilfælde nu, hvor han er 19

Men han var 13 år, da jeg fandt en anden og flyttede ham og mig væk fra hans søde far, jeg kunne forklare ham, at han betød lige så meget som han altid havde gjort - og for resten også altid vil gøre. Det er nok det, der er det vigtigste ........

Men jo, det er sg da svært, så held og lykke - Knus Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-05-06 20:00

Sexede MangoDompap.
Nu er det ikke lige mit speciale, hvordan en kvinde får en mand i garnet, så i modsætning til landsbytossen afholder jeg mig fra at komme med ævleråd.

Kommentar
Fra : missguppy

Dato : 07-06-06 21:53

Er det uforpligtende sex man ønsker kan man benytte....
sexdating.dk
adam-og-eva.dk

Accepteret svar
Fra : ypsiQ

Modtaget 100 point
Dato : 11-06-06 00:37

Jeg syntes man skal kende den eller de personer rimeligt godt, før man presentere børnene for en partner, uanset hvor gamle børnene er.
Men man har da bestemt også ret til at have sit eget liv og få dækket sine egne ønsker, da hverdagen ellers kan køre i rammer, hvor en enlig forældre helt og aldeles ofre hele sit liv alene på at gøre alt godt for børnene og intet for sig selv. En sådan situation vil give bagslag, så mit forslag er at bruge alle de netværk man har eller kan skabe i sine omgivelser eller på nettet og ved mulig dating mødes udenfor hjemmet til f.eks. et lækkert weekendophold, en kursusweekend eller i en seriøs swinger klub elller lignende.
Aller først er det vigtigt at en enlig forældre med hjemmeboende børn, får skaffet sig det fornødne frirum, så man klippeklart kan disponere over en bestemt dato eller weekend i hver måned.
Der er mage med samme problem, måske kan der ligefrem skabes et nætværk, hvor man gensidigt aflaster hinanden som barnepige en aften eller weekend i hver måned.
Prøv at søge dette her på sittet

Mvh
ypsi Q

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 12-06-06 10:42

Tak for svaret ypsiQ.

Jeg fik det næsten som om, at det var mig der var gammeldags og kedelig.

Rart at der er andre med samme mening.
Jeg vil prøve lidt ad de veje du beskriver.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-06-06 21:46

Jamen jeb3, hvorfor føler du dig gammeldags?
Jeg er da fuldstændig enig med YpsiQ, det er da fuldstændig rigtig det hun skriver og da bestemt ikke gammeldags. Hvordan fik du den tanke ?
For at være en god forælder, skal man jo være tilfreds med sit liv og helst og rimelig glad ( uden at træde nogen over tæerne, hvis de ikke er tilfredse og glade, men aligevel føler sig som gode forældre )
Og det er da rigtig fint, hvis du fik noget du kunne bruge fra YpsiQ.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-06-06 23:32

Sikke et luksus problem.

Der er mennesker der, i realation til sex, slet ikke formår at komme i kontakt med andre !

Vor Herre bevares!

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-06-06 23:33

[Er klar over stavefejlene. Gik lidt hurtigt ...]

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-06-06 23:53

Stimo jamen du har da fuldstændig ret. Har man et problem, kan man altid finde et der er større...men det løser jo ikke problemet.
Jeg er selv kørestolsbruger efter en trafikulykke....jeg husker der kom en og sagde til mig at jeg bare skulle tænke på at der var folk der havde det værrer end jeg...
Det giver ingen mening...jeg kan ikke i min situation bruge det til noget. Jeg søgte ike medlidenhed, men en vej til at løse min situation..eller til at komme viderere..
Så din hoverende kommentar om at det er et luxusproblem, er kun af negativ retning..her handler det om at hjælpe hinanden...

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 20-06-06 00:20

Historien melder ikke noget om, at hun ikke kan finde nogen at være sammen med. Hun har bare et 'problem' der gør, at hun ikke 'kan få noget' her og nu. Det er i bund og grund det det handler om. Og det k a n jeg ikke tage særligt seriøst.

Sammenligningen mellem ikke at kunne finde en at gå i seng med, og det at ende i en rullestol, er efter min mening helt ude af proportion.

PS.
Flere andre brugere nævner en række ligetil og let uoverskuelige løsninger. Mange af dem så ligetil, at man må spørge sig selv om det nu også passer at hun har et problem, når/hvis hun ikke har tænkt på det.

Det lyder jo nærmes som om, at hun er blevet tvunget i kloster.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-06-06 03:17

Citat
Sammenligningen mellem ikke at kunne finde en at gå i seng med, og det at ende i en rullestol, er efter min mening helt ude af proportion

Jamen når man nu så krampagtigt elsker at lufte at man sidder i rullestol grundet en trafikulykke, må man jo ikke lade en chance for at lufte det gå fra sig, hvor tyndt det end er. Lidt sekundær gevinst er der vel altid at hente.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-06-06 12:53

Og at man er et dumt svin kan man jo også blive ved med at gøre opmærksom på...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-06-06 12:59

Ja et dumt svin kan man hurtigt blive, når man gennemskuer nogen LOOOOL Men det er til at leve med tror jeg. Jeg ved det jo ikke, for det var da ikke mig du mente.... vel Mongo

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 20-06-06 14:21

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-06-06 20:47

Hvad er det helt præcist du har gennemskuet "kloge klumme" Du er jo komplet latterlig...der er jo ingen der er interesseret i at du har gennemskuet mig..intet kunne da være mere uinteressant..

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 20-06-06 22:07

Hmmmm,

der var da vist ind til flere, der glemte at det var kompetente svar og ikke kommenterer / indbyrdes fnidderfnadder, som jeb3 ønskede med sit spørgsmål.

Tag dog andre seriøs selv om man ikke kan se problemet inden for egen næsetips rækkevidde, eller vil man i sine svar kun "brilliere" med manglende forståelse for andre?

Jeg ønsker IKKE svar på dette her i tråden, da det jo er andet jeb3 ønsker med sit spørgsmål, men jeg giver gerne svar på tiltale pr. mail.

Og lad os så se seriøse svar til jeb3

Mvh
ypsi Q

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-06-06 22:17

Det er da godt at jeb3 har dig ypsiQ, når jeb3 nu ikke selv kan sige fra (efter din mening). Skulle du mon ikke ha' oprettet en selvstændig tråd til dit moderatorævl? Det havde virket mere seriøst LOOOOL

Og så lige..... skal vi ikke være enige om, at du ikke bestemmer hvilken kommunikationsvej der skal bruges???

Og Mongo.... det er rigtigt at du er uinteressant - meget uinterssant, men gennemskuet er du.

Kommentar
Fra : prinsessenKanDe

Dato : 03-08-06 10:02

Har fundet den næste eneste ene, men har bestem også været hvor du er nu.

Jgg gjorder følgende:

Først gjorder jeg op med mig selv, ham der, er det bare sex og tilfredstilles jeg vil have med ham eller er det kærlighed, undtagen ved min nuværende var det sex.

Jeg har ikke endnu oplevet at nogen mand har sagt nej tak til at mødes jævnligt bare for at få sex, jeg har stillet som krav hvergang at det skulle være hos ham.

De har alle næsten foreslået at komme forbi når barnet var lagt i seng, men jeg har stået fast, hun skal ikke opleve et rend af mænd, der bare er der for at gøre mor glad.

Kort sagt, jeg fandt mig en bolleven og når det af den ene eller anden grund ikke gik mere fandt jeg en ny, det gode ved at det er den samme i en længre periode, er at man lære hianden at kende rigtigt godt.

Held og lykke med jagten og god fornøjelse