/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
2x 16 årige søger feriejob
Fra : Tyranu
Vist : 1293 gange
100 point
Dato : 22-05-06 17:33

Vi er to 16'årige, som søger feriejob her til sommerferien.. Vi kan være disponible i flg. uger:
25, 28, 29, 30 og 32.. Vi bor i Tørring-Uldum kommune, og er villige til at pendle i størstedelen af Vejle Amt..
Evt. nogen der kender steder de søger, eller har gode/dårlige erfaringer med en arbejdsplads i nærheden ?

Mvh.
Anders og Morten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-06 18:11

Hej jeg kender godt nok ikke jeres "område" men i kan da søge i samtlige supermarkeder, tankstationer, steder som jordbærplukkere/ærteplukkere mm. sæt opslag i div. forretninger, gå med aviser/reklamer mm mulighederne er mange, så bare klø på

held og lykke med det

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-05-06 00:54
Kommentar
Fra : Tyranu

Dato : 23-05-06 15:24

natmaden:

Kunne jeg godt selv have gjort.. Synes ikke rigtigt der er nogle resultater jeg kan bruge til noget.

Accepteret svar
Fra : herrig12

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-06 20:11

det er jo lige i jordbær sæsonen, var det ikke noget, men det kræver et par raske rygge der kommer i bue-stilling, og de jordbæravlerer i har dernede, skulle da betale en rimelig løn.

hilsen herrig12

Godkendelse af svar
Fra : Tyranu

Dato : 29-05-06 12:27

Tak for svaret herrig12.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-05-06 12:35

Ehm... jordbærplukkere var også nævnt i det første svar, men det bliver jo da ikke dårligere af
at blive gentaget, held og lykke med et evt. job