/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
KONICA MT-100
Fra : engparken
Vist : 746 gange
100 point
Dato : 20-05-06 15:58

Hej
Jeg vil høre om nogen kender det batteri som skal i et Konica MT-100 kamara,har prøvet at søge på nettet uden held.Mvh Engparken.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-05-06 16:14

prøv at oprette dig og spørge her:

http://www.fotokritik.dk

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 20-05-06 18:23

hallo Engparken Jeg vil foreslå at du spørger her i "kandu" under Emnet Fritid herefter Foto
hilsen 1003jeppe

Kommentar
Fra : renekure

Dato : 20-05-06 18:48

Hej.

jeg har fundet batteriet her:

http://www.ebatts.com/konica_mt100_digital-camera_accessories.aspx

Jeg har selv et Konica Mt-100 liggende et eller andet sted.
Jeg prøver at finde det, og vender tilbage med yderligere oplysninger.

Jeg ved, at sidst jeg satte et batteri i kameraet købte jeg det hos en fotohandler, og det var af mærket Duracell.

Mvh René
www.xfoto.dk

Accepteret svar
Fra : renekure

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-06 10:23

Hej Igen

jeg har langt om længe fundet mit konica mt-100 og batteriet er et duracell DL123A 3 volt.

Du kan købe det her:

http://www.billigebatterier.dk/product.asp?product=348

Håber at dette har besvaret dit spørgsmål.

Mvh René
www.xfoto.dk

Godkendelse af svar
Fra : engparken

Dato : 23-05-06 13:03

Tak for svaret renekure.
Jeg takker for dit svar og den tid du har brugt på at finde lige det batteri jeg skulle bruge.
Jeg takker mange gange Rene'.
Mvh Engparken