/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
flere kopier af mail
Fra : svendmogensen
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 18-05-06 13:28

Fra enkelte af dem jeg kommunikerer med får jeg ofte 2-3 kopie,r samt lige så mange kvitteringer, for de breve de har læst af minde.
Det er irriterende, fordi de lige skal kontrolleres inden sletning af de overflødige. Kan jeg gøre noget?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-05-06 14:01

Det sker hvis i har flere mailadresser, og tager post hjem fa dem alle.
Bed dine venner om kun at sende til en af dine adresser. Og lad være med at strø omkring dig med forskellige.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-05-06 14:10

Har du dine konti flere gange på samme mailprogram.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-05-06 16:28

det sker ikke absolut altid pga flere konti - det kan udemærket være at afsenderen af og til glemmer at den mail der sendes måske lige er åbnet og ligger i bunden af skærmen og derved ind i mellem sendes flere gange - aner ikke hvorfor men har selv oplevet det - for eks hvis jeg lige skal checke noget i mailen før den bliver sendt - og minimerer den - glemmer den og derpå trykker send.

Dog - gør opmærksom på det for det er irriterende at modtage - jeg gør det at jeg blot klikker offline når jeg skriver og først går online igen (i outlook express) når der skal sendes.

ps... det kan også ske ved snavs på maskinen - men det sikrer du dig vel ???

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 22-05-06 09:15

Det er desværre ingen af de foreslåede årsager. Men jeg søger videre.