/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Den Nye Verdensorden (NWO)
Fra : JensN9
Vist : 581 gange
50 point
Dato : 12-05-06 22:27

Kan ritalin gøre børn mere tilpassede til den ønskede orden, og om hvem skal bestemme det?

Den Nye Verdensorden (NWO) kræver sine ofre

Forbruget af Ritalin på de skolebørn, der har vanskeligheder med at finde ”den rigtige rolle at spille i NWO-pædagogikken”, d.v.s. at transformere børn til sociale, ensrettede skabninger som følger flokken, steg med (!) i 40 % i år 2000.

Dette fulgte indirekte af DR-Teksttv-Nyheder 14-12-2000. Du kan finde artikler på dansk ved søgeordet ”ritalin”, f.eks. på www. Politiken.dk og på www.berlingske.dk. De forsvarer næsten alle sammen ritalin, selvfølgelig:

Den 26. maj 1996 bragte TV 2 en udsendelse om en skoleklasse i Danmark, hvori halvdelen af eleverne går til skolepsykolog.

http://www.politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=36546

http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=21522

http://berlingske.dk/artikel:aid=70795

http://berlingske.dk/artikel.aid=70301

og i fagbladet Folkeskolen

www.folkeskolen.dk/1999/05/anmeldelser/anm05.htm

En polsk-dansk psykolog/læge Gideon Zlotnik er den eneste jeg har set på danske tv-kanaler lægge afstand til Ritalin, som især gives til 13-15 årige skolebørn. Hvis du søger på f.eks. www. northernlight.com med ordet ritalin, vil du finde adskillige relevante og også kritiske artikler om forholdene udenfor Danmark.

Der er mange børn at redde i skolerne – der er adskillige i vor egen kreds af kritiske, som jeg kender. De vil få diagnosen ”dampbørn”, i USA (ADHD) Attention Deficit Hyperactivity Disorder, og der skal udskrives sindsændrende narkotika til dem. Dette onde vokser eksponentielt og dermed tragedierne, hvis historier efterhånden kommer til offentlighedens kundskab.

Denne pseudo-psykologiske raket er en stor forretning. Salget af farmaceutika til behandling af ADHD voksede til 758 mill. dollars i år 2000 (i USA) og viser ingen tegn på at standse sin vækst. Imidlertid bliver flere og flere forældre skeptiske overfor diagnoserne og tvangsmedicineringen af deres børn med narkotika. Ansporet af tragedierne er der nogle der sætter sig til modværge.

Lawrence Smith i Michigan og Vicky Dunkle of Pennsylvania mistede begge deres børn til psykiatrisk narko ordineret til behandling af ADHD. Mr. Smith’s 14 år gamle søn, Matthew døde af et hjerteanfald, som han fik medens han skateboardede. Retsmedicineren bestemte hans død til at skyldes langtidsbrug af stimulans ordineret til ham gennem hans skole. Tidligt sidste år døde Mrs. Dunkle’s datter Shaina i sin moders arme efter krampeanfald i sin læges konsultation. Hun var bare 10 år gammel.

Lawrence and Vicky, der forbundet af en fælles tragedie, sætter sig til modværge. De er fast besluttede på af afsløre bedraget omkring ADHD og den tvangsnarkotisering, der foregår af normale børn. Problemerne begyndte for begge forældre, da de blev kontaktet af skolens socialarbejdere og psykologer. De blev fortalt, at deres børn var for aktive, ”hyper-aktive”, ”lette at distrahere” og at de ”talte uafbrudt”. Lawrence og Vicky afviste disse diagnoser som simple normaltræk blandt energifyldte unge.

Så kom regeringens jernnæve

Smith fik at vide: “hvis vi ikke overvejede at give vores søn den foreskrevne medicin efter skolen havde diagnosieret ADHD, kunne vi blive anklaget for at forsømme at opfylde vores barn uddannelsesmæssige og udviklingsmæssige behov. Hvis vi ikke var blevet presset af skolesystemet, ville Matthew stadig have været i live i dag.” Mrs. Dunkle er enig. ”Hvis jeg havde fulgt mit hjerte i stedet for de ’professionelle rådgivere’, der troede de kendte min datter bedre end jeg gjorde, ville min dyrebare Shaina have været i live nu.”

Hvad er det, der sker? Hvornår er regeringens (i USA) skoler kommet ind i en metier med tvangsbestemt sindsændrende narkotika imod forældrenes vilje.

I 1965, ændrede betænkningen om Elemantary and Secondary Education Act (ESEA) uddannelsessystemet grundlæggende. Frøene blev lagt til den massive restrukturering fra akademikere til adfærds-påvirkere. Psykologien var i højsædet. Antallet af uddannelses-psykologer steg fra 455 i 1969 til 16.146 i 1992. I 1994 var der næsten flere børnepsykologer, psykiatere og rådgivere og speciallærere i det offentlige skolesystem i USA, end der var skolelærere.

Fra centralregeringens side belønnede man skolerne med $400 årligt for hvert barn, der fik diagnosen ADHD, og der blev tilrettelagt landsdækkende screenings. Antallet steg selvfølgelig.

I dag er mere end 7.000.000 børn blevet bragt ind under betegnelsen og registreret som sådanne, permanente patienter i skolesystemet. 10-12 procent af alle børn mellem 6 og 14 i USA er blevet diagnosticeret som værende lidende af ADHD.

Én ud af hver 30 amerikanere mellem 5 og 19 år har fået ordineret Ritalin. Psykologerne har aldrig haft det så godt.

Med mere end halvdelen af disse 7.000.000 børn på ordineret Ritalin, er aktiemarkedsværdien af dens fremstillingsvirksomhed, den svejtsiske medicinalvirksomhed Novartis, røget tilvejrs. Nu arbejder dette firma og andre på at introducere en vært for et nyt narkotika i skolestuen, bl. a. Prosac og Luvow, som netop er blevet godkendt ved The Food and Drug Administration til pædiatrisk brug.

Industrien er på vej efter endog større vækst, når pille-brigaden prøver at ramme førskole-rollingerne. Brugen af psykotropisk narkotika, ligesom anti-depressive midler og stimulanter på 2 til 4 årige er mere end fordoblet mellem 1991 og 1995.

Medens denne sygelige praksis fortsætter ukontrolleret, og der ikke rejses spørgsmål bliver flere og flere børn narkotiseret ind i sløvsind, og i værste fald dør børnene.

Dokumentation: Amfetamin: http://www.lilliput-information.com/amfidoc.html

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-06 22:48

Dælme flot kopieret.... IDIOT

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 12-05-06 23:14

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 12-05-06 23:52

Og spørgsmålet er?????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-05-06 01:04

JEG HAR SVARET!! Hit med Poængerne!

Oooog...svaret ER: TRA DA DA DAAAAA

lagkage!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-05-06 08:05
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-05-06 08:06
Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 13-05-06 18:33

Fup eller fakta ?

mvh.
Dkwm327

Kommentar
Fra : hensker

Dato : 13-05-06 19:44

Minder sådan lidt om 1989 ala Cubic, jeg synes bare at de skal bruge viagra i stedet for ritalin

Kommentar
Fra : Erik18

Dato : 15-05-06 18:30

Ja, det er ødelæggende med den behandling de vrangvillige får.
Man må sige en del af ofrene er havnet her.

Venligst
Erik

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-05-06 18:39

Kan man ikke få andre til at klappe i sine hænder over de kopierede åndfuldheder man barsler med, såkan man da altid selv gøre det.

Velkommen til Kandu Erik elller Jens, eller...... hvad fanden du hedder. Det gør ikke nogen forskel. Idiot er du

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 18-05-06 02:34

Hej JensN9

Jeg vil forsøge at svare temmelig kort - på n o g e t af det i dit indlæg:
++++++++++
Kan ritalin gøre børn mere tilpassede til den ønskede orden, og om hvem skal bestemme det?

Jeg er helt ukendt med stoffet du nævner, men din beskrivelse lyder temmelig rystende.
+++++++++++
Den 26. maj 1996 bragte TV 2 en udsendelse om en skoleklasse i Danmark, hvori halvdelen af eleverne går til skolepsykolog.

Nu er det til tider nødvendigt at være lidt / en lille smule - skeptisk overfor pressen,
for de skal jo også leve og helst godt af sensationer.
++++++++++++
Industrien er på vej efter endog større vækst, når pille-brigaden prøver at ramme førskole-rollingerne. Brugen af psykotropisk narkotika, ligesom anti-depressive midler og stimulanter på 2 til 4 årige er mere end fordoblet mellem 1991 og 1995.

Ja - Medicinalindustrien skal jo også helst leve godt, hvilket de også gør.
Jo flere mennesker de kan få til at frygte det ene eller det andet, jo flere penge tjener de.
Se fx. Novo Nordisk.

Og det samme gør sig gældende med våbenindustrien.
++++++++++++++
Medens denne sygelige praksis fortsætter ukontrolleret, og der ikke rejses spørgsmål
bliver flere og flere børn narkotiseret ind i sløvsind, og i værste fald dør børnene.

Det giver jeg det fuldstændig ret i. Men det hjælper bare intet eller så lidt at stille spørgsmål,
drage dem til ansvar, og bekrige dem med vold og magt.

Det der hjælper noget, er at gøre menesker uafhængige af frygt, angst og lignende.
Med andre ord, at lære folk selvsikkerhed, accept og andre positive ting.

Det er svært, og tager tid, det ved jeg godt, men ved fælles hjælp og den rigtige indstilling
kan det lade sig gøre.

mvh.
DkwM327