/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Energikoks
Fra : lismik
Vist : 946 gange
20 point
Dato : 07-12-02 10:21

Billigste leverandør - som kan levere "Nøddekoks", de små som brænder bedst i en Morsø: "Den med egernet" - altså med lille kammer. En leverandør som også "lægger på plads" - kan ikke selv slæbe mere. LisMik

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 08-12-02 00:39

Hej lismik

Jeg ville prøve at ringe til den lokale skorstenfejer i det område du bor ofte ved noget om dette.
Med venlig hilsen

scrubber

Accepteret svar
Fra : ks9000

Modtaget 20 point
Dato : 27-12-02 15:47

- - - eller prøv at kigge i en lokal ugeavis, her er der ofte annoncer fra vognmænd, som er leveringsdygtig i præcis det du ønsker. Og du kan helt sikkert også få dem til at "lægge dem på plads".

/Knud

Kommentar
Fra : T.J

Dato : 11-08-04 01:42

hvis du bor i HT området ville jeg forsøge Brændselsfirmaet H.C. Skov A/S

Ndr. Fasanvej 242
2200 København N
Tlf.: 35 81 81 82
Fax: 35 83 90 92
Mail: h.c@hcskov.dk