/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
InDesign opdatering
Fra : Ammitz
Vist : 685 gange
200 point
Dato : 07-05-06 10:13

Jeg har InDesign 3.0.1, og har fået oplyst at jeg skal opdatere med "Adobe InDesign CS 3.0.1 April 2005" for at kunne læse InDesign filer som er fremstillet i nyere versioner.
Jeg har også fået hentet opdateringen fra nettet, - men hver gang jeg forsøger at få den lagt ind, fortæller den mig, at jeg skal lukke alle kørende Adobe programmer. Jeg mener ikke jeg har kørende Adobeprogrammer, - for de programmer som vises nederst til højre på skærmen har jeg deaktiveret. Er der andre måder jeg kan finde kørende programmer på, - og hvor jeg kan deaktivere disse? - eller er årsagen til at jeg ikke kan lægge den ind, at min version af InDesign er købet på dansk, og opdateringen så ikke kan finde ud af dette. Jeg kan dog vælge dansk på en liste når jeg forsøger at installere, - men efter jeg får komandoen om at lukke andre Adobe programmer, - afslutter installationen.
Hvordan får jeg den ind?
Ammitz

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-06 10:31

start - kør - skriv msconfig - klik ok - så kan du se hvad der kører

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 07-05-06 18:21

Undskyld jeg var uopmærksom, - fik lagt spørgsmålet det forkerte sted, - så nu har jeg lagt det under andet multimedie.
Mit styresystem er Win 2000 prof. og her kan jeg ikke komme til at se kørende programmer via msconfig - det kunne jeg da jeg havde Win98.
Ammitz

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-05-06 18:50

ok