/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Rimning/Rimjob
Fra : Dullen
Vist : 12816 gange
25 point
Dato : 06-05-06 04:10

Hejsa
Jeg er en kvinde der er meget fascineret og vild med en mands elskovs-saft, nærmere kaldet sperm
Jeg kan da sagtens sluge hans sperm, MEN det er i min verden MEGET kedeligt
Til gengæld er jeg vild med at samle spermen i munden og så lade den glide ned i hans mund bagefter, hvor han så spytter sin sperm ind i minden på mig og snaver med mig og synker spermen sammen..
Det er i vores univers satme frækt MUMS!!!
Disse sperm-lege kaldes for rimning eller at jeg gir min partner et rimjob

Kan du li sådanne lege?(åben/lukket person)
Er det hot or not at han kan li at smage på sin egen sperm? (frække nuancer/gammeldags)
Syns du bare at sperm skal gemmes oppe i kussen? (alm- sex/gammeldags)

Det er seriøst ment og jeg ønsker seriøse svar, uanset holdning.
På forhånd TAK

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-06 07:39

Du lyder virkelig som en lækker lille steg Whauuuuu Bruger du naboens gyllebeholder som swimmingpool, eller har du selv

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 06-05-06 07:44

Jeg troede ikke at dette site var et sted hvor man generede hinanden...

Se at få dig et seriøst liv, syns da du er for plat at høre på... ÆV!

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 06-05-06 08:50

Citat
Disse sperm-lege kaldes for rimning eller at jeg gir min partner et rimjob

SORRY - disse lege kaldes for Snow balling
Blandede det sammen..

Rimning/rimjob er når man kysser analt
Beklager forvekslingen meget

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 06-05-06 10:04

Hej Dullen

Jeg tror da, at det er alt efter, hvordan man har det med det...

Personligt har jeg aldrig været så vild med det, har måske mere været bange for, at jeg ikke ville kunne lide det, så jeg har ikke gjort det så længe, at han ( kom )

Har dog fornyligt gjort et forsøg, men jeg bakkede alligevel lidt. Det kan være du måske kan give mig lidt viden, så jeg kan komme igang med det.. For jeg har da selvfølgelig en opfattelse af, at mænd godt kan lide det...

Vil så lige tilføje at mine sexlege er meget nuanceret bortset fra lige det der...
Jeg står ikke i vejen for at prøve noget andet ( nyt ), så jeg har vidst efterhånden været hele repertoiret igennem..

Dette svar burde måske have været til dig direkte..

Mvh Elin

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 06-05-06 16:23

Hej dullen. Min kone har prøvet at få min sperm i munden, men hun brød sig ikke rigtig om det. Hun er ængstlig for at komme til at sluge det. Jeg som mand synes det er hammer lækkert at få lov til at sprøjte hende i munden, men selvfølgelig kun de gange hun selv er med på den. Sker engang i mellem men altså ikke så tit.
M.h.t. at overføre sperm fra hinandens munde, ja jeg tror jeg kunne være med på den, men så skal jeg være mere end sexsulten. Ved almindelig sexhygge ville jeg nok ikke lige vælge den metode, men jeg vil da prøve det af ved en lejlighed. Virker squ da egentlig ophidsende.
M.h.t. sexlege. Min kone er lidt genert men vi tager da fotoes af hinanden og sidder og kikker på dem - ligeså er vi sammen på nettet og se sexsider. Vi accepterer begge hinanden at vi kikker på sexsider det hører med til et godt sexliv.
Vi er relativ åbne for nye ideèr dog ikke når det gør ondt eller er blodig. Dyresex er ulækker og hører ikke til i vores verden.
parsex - hvis man kender hinanden godt kunne jeg godt tænke mig at prøve af men er ikke helt sikker på at min kone kunne tænke sig at prøve. Kommer nok meget an på hvem det er med.

Kommentar
Fra : elinrandrup

Dato : 06-05-06 16:28

Hej igen

Læste lige sidste kommentar...

Må da lige pointere at det der med vold, blod og dyr hører heller ikke til i min verden...

Mvh Elin

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 06-05-06 20:33

det er da meget godt dullen,men hvordan havde du tænkt dig at blive taget seriøs,når DU på forhånd har DØMT dem med en anden holdning end din,som LUKKEDE, UNUANCEREDE OG GAMMELDAGS INDIVIDER????
Hvis man er ÅBEN for at lade sperm vandre fra mund til mund er man i din verden ÅBEN OG NUANCERET,hvor imod man er sat i bås som det modsatte,hvis man ikke er til den slags. Okey det er din holdning,vil du høre min?????
jeg betragter mennesker,som dig,der uden videre sætter andre ind i sin seksualitet,og som gladeligt konfronterer fremmede med detaljer omkring dine ekstreme sexvaner, så som at lade sperm vandre fra mund til mund,og din fortælling om at du strinter rundt og drikker din partners urin som afvigere,,,,, især når IKKE man er blevet spurgt om man er interesseret i at få kendskab til dine ekstreme sexvaner
prøv scor.dk,eller fyldepennen til dine fantasier.Kandu er ikke egnet til små lumre sexhistorier.Bevares der er en kategori der kaldes sexualitet på kandu,men jeg ser ingen underpunkter med hverken KINKY eller EKSTREM SEX,og det er jo det du hjertens gerne vil fortælle om,,,,ikk´
jeg går ud fra mit svar ikke er seriøst nok,men jeg mener satme at du som voksen kvinde bør kunne skeldne mellem internettets mange muligheder for at konfrontere andre med din seksualitet.

svar på dine spørgsmål,,,,,,,

1. NEJ jeg finder det frastødende og væmmeligt,og er der med en LUKKET person
2. jeg kunne ikk drømme om at smage på min egen sperm,så jeg er der med KEDELIG UNUANCERET OG GAMMELDAGS
3. Hvis alternativet er,at min kæreste først skal snavre min sperm over i min mund,hvor efter jeg spytter det tilbage i hendes mund, ja tak, så ser jeg det helst gemt oppe i kussen,eller leveret som en klat på lagenet.total kedeligt, gammeldags og unuanceret,,,,men jeg trives udemærket.

jeg beklager,men jeg er en af dem,der sagtens kan blive tændt og ophidset af min kærestes blotte tilstedeværelse.jeg har ikke behov for hverken at pisse på hende,eller spytte med safter,for at få gang i min seksualitet,og i mit univers er det NORMALT,og altså ikke det samme som at være lukket,unuanceret og kedelig

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 06-05-06 20:59

Knete.. Du virker noget stivstikker-agtig og ser ikke det jeg også skriver..
Never mind, her er ikke plads til alle mennesker herinde..
Uanset hvor man bevæger sig på nettet, er der mulighed for at se og opleve porno og extrem sex.
I min verden er der er MEGET bred vifte af nuancer når jeg i parentes skriver (åben/lukket) (alm-sex/gammeldags) (Frække nuancer/gl-dags)
Der er selvklart en mega vidde imellem de begreber og ja- vi har jo alle forskellige grænser og må respektere at der er folk der trives med de ting de nu engang har valgt som værende en del af sig selv/sexlivet.
De mennesker respektere jeg meget selvom det ligger langt fra hvad jeg finder tilfredsstillende, men når jeg tar sådan et emne op er det for at prikke til folks holdninger/lyster og ikke for sure opstød.
Har selv 2 børn og ved at børn/unge idag kommer ALLE steder på nettet og ser alskens porno film klip, så ærligt talt- Det ryster ikke mig...
Jeg bevæger mig på mange sider på nettet inkl. scor, fyldepennen (skriver noveller og digte bl.a.) og ser altså ingen problem i at skrive om anderledes sex interesser herinde- man kan jo undlade at skrive eller læse det hvis man stødes så meget som du tilsyneladende gør Knete???
Det står dig totalt frit for- MEN jeg kan li at få en mening fra folk om end den er konstruktiv og IKKE nedvurderende/nedladende og har faktisk dyb respekt for folk der oplever sex anderledes end jeg.. Lad os få en snak om det i diverse emner og ikke om nedladende kommentarer..
Ærligt talt der er andet i livet der er mere vigtigt at bruge ressourser på..
Jeg erkender at jeg er en pervers (på den fede måde) kvinde og oplever et boom i mine private indlæg fra mænd såvel som fra kvinder der faktisk komplimentere at sådanne emner kommer frem i dagens lys så TABUer kan ryddes og vi kan stå ved de sexuelle væsner som vi engang er.. Det er dog trods alt et BASALT behov som alt for mange mennesker har et forkvaklet forhold til pga flertals holdninger som DINE knete..
tag mig seriøs eller ej- Jeg er faktisk totalt ligeglad..
Måske du skulle lade være med at læse mine indlæg- Du anstødes jo tydeligt af mig og det jeg står for..
Respekt for det, men brug din energi på andet end vredes/forargelses udbrud- så når vi langt begge 2 men hver for sig

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 06-05-06 21:07

ghosty skrev:
Citat
Hej dullen. Min kone har prøvet at få min sperm i munden, men hun brød sig ikke rigtig om det. Hun er ængstlig for at komme til at sluge det. Jeg som mand synes det er hammer lækkert at få lov til at sprøjte hende i munden, men selvfølgelig kun de gange hun selv er med på den. Sker engang i mellem men altså ikke så tit.

ghosty, denne leg kunne måske netop være en for jer??
Når din kone ikke er så interesseret i at sluge din sperm, kunne hun opsamle det i munden og lade det dryppe ud på dig? Et sted på din krop som er ok for jer begge??
Så får I begge oplevelsen af at det er frækt at du sprøjter spermen i hendes mund og hun får oplevelsen af at hun det er ok at hun ikke sluger det..
Håber I får nogle frække stunder ud af det
Mvh
Dullen

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 06-05-06 21:13

elinrandrup skrev:
Citat
Personligt har jeg aldrig været så vild med det, har måske mere været bange for, at jeg ikke ville kunne lide det, så jeg har ikke gjort det så længe, at han ( kom )

Har dog fornyligt gjort et forsøg, men jeg bakkede alligevel lidt. Det kan være du måske kan give mig lidt viden, så jeg kan komme igang med det.. For jeg har da selvfølgelig en opfattelse af, at mænd godt kan lide det...

Vil så lige tilføje at mine sexlege er meget nuanceret bortset fra lige det der...
Jeg står ikke i vejen for at prøve noget andet ( nyt ), så jeg har vidst efterhånden været hele repertoiret igennem..

Tak for konstruktiv udmelding elin
Kommunikation er i mit univers alfa omega for at vi kan fungere sammen som mennesker også sexuelt set..
At du er bange for om du ikke ville kunne li det er vel ikke ualmindeligt hvis det er nye eller anderledes ting som vi ingen erfaring har med.
Så jeg komplimentere din noget åbne holdning og syns det er dejligt at du i det mindste er videbegærlig på området
Jeg ved ikke hvordan du vil ha jeg skal gi dig en viden så du kan komme igang med de frække lege (lad os tage den i private indlæg) og ja- jeg er sikker på at mænd er vilde med at vi kvinder vil tage imod deres sex safter lige netop i munden
Vi skrives

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 23-05-06 22:13

hmmmm.

Tja sex, hvad tænder vi på, hvad foretager vi os... Det er jo et vidt begrev, og man skal sørme passe på sine udtalelser. Ellers er man fuld af hæmninger, gammeldags, udskejende eller måske direkte pervers.

Jeg har skam smagt sperm, og Nej det smager ikke efter mere.
Har hørt mange kvinder sige det samme, og at deres mænd skulle lige smage selv.

JEg mener ikke man er gammeldags, fordi man ikke vil have det i munden. Smagsløgene sidder nu altså på tungen og ikke i halsen, så den der med at have det i munden og sende det videre, den holder ikke, hvis ikke man kan lide smagen.

Min holdning er, at det er noget man skal finde ud af indbyrdes som par. Er man begge til det, så gør det dog, men er den ene ikke med på den, så lad (somregel) hende dog være i fred.

Hvis hans sexliv er afhængig af at hun tager det i munden, så mangler der nok noget i det forhold.

Der er desværre stadig mange kvinder især de unge, der laders sig presse til ting de egentlig ikke har lyst til. Hvem har ikke hørt den der: hvis du elsker mig, så.......

Rend mig i den bare.
Jeg gør hvad jeg har lyst til, det må i også gerne, men dette:::

Kan du li sådanne lege?(åben/lukket person)
Er det hot or not at han kan li at smage på sin egen sperm? (frække nuancer/gammeldags)
Syns du bare at sperm skal gemmes oppe i kussen? (alm- sex/gammeldags)

Det synes jeg ser ret fordømmende ud.

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 24-05-06 15:40

Muligt at det i din verden er fordømmende, men det mener jeg nu ikke det er..
Det er fakta i min verden og ja- jeg dyrker IKKE den slags sex som jeg gjorde for 30 år siden da jeg startede med sexuelle fornøjelser..
jeg tilhører de kvinder (og vi er heldigvis en del) der udvikler vores sexualitet og undersøger de frække muligheder der er..
OG der er vildt mange... ALT for mange kvinder fastlåser sig selv desværre og efter brud med deres ægtemænd/kærester igennem 15-20 år f.eks, så sukker og savler mændene efter at leve deres fantasier ud..
Ja det er den klare kendsgerning og det er satme synd at der ikke gøres mere ud af de frække lege som kvinde mener jeg..
MEN jeg respekterer forskellighederne og ved blot at der (heldigvis) er enormt mange frække legesyge kvinder og godt for de dejlige mænd at vi er nogle der gerne vil opfylde deres fantasier.. IKKE kun for deres skyld, men fordi vi faktisk elsker de frække eksperimenterende lege

Held og lykke med diverse forehavender
Dullen

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 24-05-06 18:24

Dullen-> Jeg ville faktisk ønske, at du havde en lidt mere uddybende profil.

Mit indtryk af dig har indtil nu været at du lidt var en eksperimenterende meget ung kvinde, der måske, måske ikke blev udnyttet lidt, hvilket jeg bestemt ikke kan sympatisere med........

Det kan jeg så læse nu, at du ikke er, så selv om jeg stadig synes at dine detaljerede sexbeskrivelser hører hjemme i private breve, hvis vi taler om en site som KanDu, ja men så er det da sejt at læse at en voksen kvinde er afklaret omkring sin seksualitet.

Men som du selv er et bevis på, så er det vel ikke kun mændende, der gerne vil leve deres fantasier ud, og som gør det, selv om de så ikke nødvendigvis ligner dine

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 25-05-06 11:45

Frække lege er jo også et vidt begreb.

For nogen er det frækt bare det at dyrke sex andre steder end i sengen, og andre igen skal helt ud i det ekstreme.

Men hvorfor er det nu lige kvinden, der skal have skylden?
Hvis manden fx. hele tiden lægger pres på kvinden - hvad nogle mænd faktisk gør - jamen er der så noget at sige til, at de mister lysten?
Skal man overvinde hæmninger, skal det ske på en god måde, så begge er trygge.

Og endelig så behøver det jo ikke at være fordi man har hæmninger, at der er nogle ting man ikke gør. Det kan simpelthen være, at man bare kke lige har lyst til det, men måske til noget andet.

Jeg tor nogen gange der er ALT for meget fokus på sex, måder at dyrke det på, hvem der er pervers ellers hæmningsfuld eller ej.
Selvfølgelig er det vigtigt med en god debat, for der er mange (også nogle enkelte mænd) der lever fastlåst i deres sexliv.
Jeg har en bekendt, der er noget yngre end jeg, som jeg taler en del med, når hun har nogle svære ting. Hun er netop meget usikker på sig selv sexuelt. Hendes kæreste, der jo også er en ung fyr henter masser af inspiration på nettet og via pornofilm. Inspiration til ting, han så vil have hende med på. Problemet er, at hun nu tror at alle de ting der foregår i hans "inspirations-materiale", ja de foregår i alle hjem. Så nu har hun bare ingen selvtillid, og føler at hun slet ikke dur, fordi hun ikke lige vil dyrke sex i parken, eller hvad han nu finder på.

Sexlege hører for de flestes vedkommende, hjemme i et forhold, der er fast og trygt.
Og igen, så er vi nogen der har nogle ting, vi bare ikke har lyst til. Uden at vi af den grund er mindre gode til sex.
Det kunne jo være vi hviler så har øvet os lidt mere på de ting vil kan lide, at vi er blevet mestre til dette - ikk???
Jeg må da nok sige, jeg har aldrig fået klager. Hverken over at jeg ikke vil have sperm i munden eller andet. Jeg har dyrket sex i 25 år nu ---(så har jeg jo egentlig jubilæum i år - huraaa), og jeg hr ikke ladet mig presse til noget jeg ikke havde lyst til. Jeg har eksperimenteret, men også sagt fra, hvis ikke det var noget alligevel. Jeg har også stoppet midt i eksperimenterne. Så jeg dyrker den sex jeg kan lide - slut. Selvfølgelig kan man lege, men sex skal ikke kun være leg efter min mening. Der skal også være plads til nærhed.

Skal man hele tiden eksperimentere, kunne det måske også betyde andet end at man var så skide åbensindet i forhold til alle andre.

Jeg troede faktisk også du var en ret ung kvinde, men kan så forstå at det er du ikke.
Så min tanke er: Måske kender du bare ikke dig selv sexuelt endnu? Og det er derfor du er nødt til at eksperimentere så meget?

Kommentar
Fra : Dullen

Dato : 25-05-06 16:03

Tak for tilbagemeldingerne på emnet her-- som jeg syns har udviklet sig til en noget anden debat, end meningen var
Meningen med emnet var blot at høre om der var nogle der havde de samme interesser mht mandens sperm.. Jeg skal love for at debatten har taget en drejning, hvilket der åbenbart er et behov for..

Jeg er tæt på de 45 år (så er min alder vist på plads) og har i mine single perioder leget og eksperimenteret en del og syns ikke at sex skal leges som man gjorde som teenager og lige ny-startet..

Men jeg er med andre ord, opmærksom på sexuel udvikling og i forbindelse med at der undersøges og leges, så er det da rart at vide om andre har det på samme måde, hvorfor jeg startede emnet her..

Jeg mener heller ikke at sex bare skal leges ud i det ene frække eksperiment efter det andet.. slet ikke, selvom det virker til at det er opfattelsen??
Sagde nogen samvittighed.. god/dårlig????
Jeg mener at kunsten er at nuancerer sig og lære og udleve de fantasier man nu engang har og som man har lyst til at udleve..
Jeg er ikke tilhænger af at alle fantasier nødvendigvis skal leves ud.. Det er ok at nogle fantasier forbliver fantasier..
At vi er forskellige som mennesker er kun skønt.. At vi har forskellige fantasier og lyster og tilbøjeligheder, er satme også bare skønt.. Skønt er det også at integrere eksperimenterne i et forhold til en mand/kvinde.. Vi har alle et ansvar for at holde vores sexualitet ved lige, mener jeg.

Jeg oplever efter at ha siddet på en sex brevkasse i næsten 4 år på nettet, samt egne erfaringer plus venner og veninders udmeldinger gennem tiden at mænd er langt mere i kontakt til deres sexuelle lyster og fantasier end kvinder- hvor nødigt jeg end vil skrive det.. Det jeg skriver herinde er altså mine erfaringer/holdninger og IKKE en generelisering..

At jeg ikke er enig i at sexlege kun hører til hjemme i et fast og trygt forhold, kan der ikke være tvivl om.. Single livet har altid været den tid i mit liv hvor jeg eksperimenterede en del og så har jeg lært til og fra og ført det ind i et kommende forhold..
Jeg mener bestemt sagtens at man kan sex-lege både i og udenfor faste forhold...

Hvis kvinder (eller mænd) lader sig presse ud i sexuelle eksperimenter, så er der en form for ubalance imellem de 2 elskende parter, mener jeg.. Måske en manglende respekt for hinandens grænser, hvilket klart IKKE er ok!!
Sex er også lig med kommunikation og fungerer det ikke og respekten for hinanden heller ikke er til stede, så vil den ene eller måske begge parter komme i klemme rent følelsesmæssigt.. mere eller mindre, er jeg overbevist om.

Hvad vi hver især i vores små forhold derude i landet har lyst til at eksperimentere med rent sexuelt, er jo en sag mellem parrene... Udviser man ikke den fornødne respekt, er det ofte dødsdømt på forhånd, som jeg også mener et forhold er hvis man er alt for langt fra hinanden sexuelt..

Mit fokus mht emnet her, har altså blot været lysten til at se/høre om andre leger med sperm, som jeg selv er fascineret af..
Måske er det ikke det rette forum at diskutere sådanne emner.. men på den anden side, gir det da en knald gode debat

Fortsat god dag...... med eller uden sex eksperimenter

Accepteret svar
Fra : uhadetergodt

Modtaget 25 point
Dato : 05-06-06 21:14

hej !
Jeg synes det er forfriskende at du som kvinde står frem og fortæller hvad du kan lide. Vi mangler totalt kvindelig sex fantasier i det offentlige billede, det fremstår altid som mandens fantasi. Jeg har kendt en del kvinder i mit liv, for de fleste har det været en naturlig ting at få sperm i munden, men der har da også været nogen som overhovdet ikke ville, og af disse har der været flere der har indrømmet at de var tændt på det, men ikke kunne overvinde sig selv. Sex foregår primært imellem ørerne, sæd er hverken farligt eller giftigt: Jeg tror det tænder de fleste mænd at komme i munden på deres parterne og man kan ikke forvente at hun skal springe ud af sengen og vaske munden med sæbe lige så snart man er kommet. Jeg har aldrig oplevet en kvinde forlange jeg skulle vaske munden efter jeg har slikket hende. Så lige for lige. Dit indlæg vækker alle med homoforbier (80% af alle mænd, mig selv inkl.)

Godkendelse af svar
Fra : Dullen

Dato : 06-06-06 00:50

Tak for svaret uhadetergodt.
Dejligt med påskønnelse.. Også selvom jeg forvirredes af din slut kommentar..
Mvh
Dullen