/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
det lyder som anders and
Fra : kupsof
Vist : 595 gange
140 point
Dato : 05-05-06 12:54

Jeg er på et kursussted, hvor vi har installeret både Real Player og Windows Player (Windows 2000) - men afspiller man CD - eller henter musik/sang på nettet lyder det som Anders And og Micky Mouse - Hvad kan det skyldes og hvordan kan det ændres?

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 140 point
Dato : 05-05-06 15:05
Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 05-05-06 15:14

Hvis det ikke virker kan du blive nødt til helt at fjerne og gen-installere driveren:

http://www.cdrinfo.com/Forum/tm.asp?m=120049

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : kupsof

Dato : 15-05-06 16:40

Tak for svaret lawitt.

Kommentar
Fra : kupsof

Dato : 16-05-06 11:13

ja de bruger AC'97 soundcard! Hvad skal man så gøre?

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 16-05-06 13:54

1. Launch the Control Panel
2. Double-click Sounds and Multimedia
3. Click on the Hardware tab
4. Select the AC'97 Sound Card
5. Click Properties (not Troubleshoot)
6. Click on the Driver tab
7. Click on the Update Driver button. This will start the Update Device Driver Wizard
8. Select Search for a suitable driver for my device...
9. In the optional search locations, make sure the Microsoft Windows update checkbox is selected.
10. Click on the Next button. The search will take a few minutes. Continue with the install of the new drivers found. It appears that Microsoft has elected to replace the AC drivers with SoundMAX Integrated Digital Audio drivers.