/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
hemmeliggørelse af telefonnumm
Fra : Dieter
Vist : 1021 gange
50 point
Dato : 03-05-06 11:03

Hvis man vil forhindre at den man ringer til kan se ens nummer , skal man taste nogle tal foran.
Hvilke tal er det ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 03-05-06 11:09

*31* før telefon nummeret skjuler på fastnet

mobiler har som regel en "skjul nummer" funktion - men de fleste kan også bruge ovenstående

ps.. hvis modtager har kodet dit telefonnr ind på vis nummer kan vedkommende se det alligevel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-05-06 11:10

ps.. til mobil gælder det også at har modtager dit mobilnr indkodet kan det ses også

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 03-05-06 11:25

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-05-06 11:32

selvtak - tror du er ude på numre

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-05-06 12:25

På en mobil er det #31# før nummeret for at ringe hemmeligt. Og som jeg har afprøvet det er det hemmeligt. Dvs. Det kan ikke ses på den anden mobil selv om nummeret er kodet ind.