/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
husomdelte reklamefolder
Fra : snaken
Vist : 1843 gange
28 point
Dato : 30-04-06 14:26

Er der nogen der kender et billig firma som kan fremstille små folder / løbesedler som skal bruges til husomdeling? Samt et billig trykkeri som kan trykke dem.

Jeg aner ikke hvad sådan noget koster, men helst ikke over 50 ører pr. reklameblad. Er det realistisk?

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 30-04-06 15:31

Helt sikkert ikke, alene omdelingen kommer hurtigt op på 0.50/pr.stk
Den skal layoutes, farve, printes, papir osv. kommer nok på 3.50 pr.stk.
for mindst 500 stk.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-06 15:52

Posten tager 1 kr. for omdeling.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-04-06 16:44

Det kommer jo også helt an på hvor mange sider, hvor store, hvor mange farver, og antallet

Altå produktionsprisen

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 28 point
Dato : 30-04-06 18:59

En mulighed er at lave dem selv på pc.

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 30-04-06 20:03

Den mulighed havde jeg ikke lige tænkt på, så selvfølgelig er det da den billigste løsning.

Har I erfaring for om man får alle løbesedler delt ud såfremt jeg vælger at kontakte f.eks en spejderforening eller lignende. Altså plejer sådan noget at fungere optimalt? 1.kr pr. stk er lige i overkanten synes jeg.

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 30-04-06 22:17

Hvis du kan klare dig med en reklame/flyer i A6 postkort format så er én af de billigest på markedet, mig bekendt, http://www.lasertryk.dk/

Held & Lykke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-06 23:37

At bruge spejdere eller sportsforeninger i lokalområdet er en god ide.
Vi har kun gode erfaringer med den løsning.

Kommentar
Fra : Glennc

Dato : 20-03-07 09:01

Hej ser indlæg er besvaret.Men har du fået sat igang selv!!Uanset tilfældet vil jeg godt hjælpe dig har rimelig gode prg/samt evner til flyers og folder.
Du skal få dem til langt under 50øre.Hvorfor fordi sætter pris og formål i gøre god gerning.

Mvh glennc
www.grcbyg2tal.dk
www.grcbyg2talblog.dk

Kommentar
Fra : APP30

Dato : 23-01-08 20:08

Prøv at tage kontakt til Print & Grafik, http://www.printgrafik.dk
De har lave priser og leverer et godt produkt.